das nie niks allemaal heeeel veel sterkte he!! hoop voor je dat t allemaal goed komt weer!!
Anoniem
Geplaatst: 03-08-04 11:28
Dank je wel! Voslief heeft gisteren nog een pijnstiller gehad en liep daardoor redelijk okay; vanochtend was ie voorzichtig, maar nog niet stokkreupel, begin stiekem een beetje hoop te krijgen.....
Bets
Geplaatst: 03-08-04 11:31
Ja dit heeft wel tijd nodig..... even geduld hebben (en geloof me, ik weet wat het is... als je zelf graag weer wat met je paard wil doen en hem eerst alleen maar achteruit ziet gaan....) blijf moed houden
joyce B
Geplaatst: 03-08-04 20:11
Tjonge Nina, het zit je ook echt niet mee... Heel veel sterkte, weet even niet wat ik er verder op moet zeggen...
Anoniem
Geplaatst: 04-08-04 12:52
Ben vanochtend de straat op en neer gelopen met paardlief en dat ging in een straf tempo Hij had er zin in! Hij liep niet kreupel en was onwijs vrolijk......
Bets
Geplaatst: 04-08-04 12:59
Kijk eens aan!!! Hale... dat is goed nieuws...
Dancer
Geplaatst: 04-08-04 22:39
Ik hoop dat deze vooruitgang zich voortzet!! Want aan dat ritje samen naar het bos houdt ik je!!
Anoniem
Geplaatst: 05-08-04 11:31
Vooralsnog gaat het best goed; heb mijn ochtendwandelingetje weer achter de rug. Ging goed, ondanks de warmte. Picasso is een beetje té wakker naar mijn smaak, maar hij loopt niet kreupel zo in stap. Moest hem alleen even afremmen zo nu en dan, want hij werd errrrug vrolijk van zijn loopje En de schapen van de buren waren ook erg eng! Dus ik begin een beetje te hopen dat ik straks het bos in kan, als de temperaturen wat gezakt zijn...pffff.
Anoniem
Geplaatst: 06-08-04 01:16
Avondwandelingetje...sorry voor de kwaliteit Zo loop ik nu 3 keer per dag de straat op en neer..... En dat valt met deze temperaturen niet mee
Imker
Geplaatst: 06-08-04 07:32
Nina, doe je wel voorzichtig, want die pijnstillers zijn erg straf en je hebt kans dat Piep nu zijn pijn niet voelt. (Imker deed het binnen een dag ook ineens veel beter door de bute) Wel gewoon wandelen, maar forceer hem aub niet als hij niet kreupel is.
Anoniem
Geplaatst: 06-08-04 11:42
Hij heeft geen pijnstillers meer, sinds maandag niet meer gehad. Het beentje is niet dik meer en hij loopt gewoon redelijk tot goed in stap. We lopen maar kleine stukjes en ik doe voorzichtig met hem. Ben ook nog niet echt van plan om erop te stappen hoor, eerst maar eens horen wat de veearts zegt.
Dancer
Geplaatst: 06-08-04 11:57
Leuke foto!! Wanneer komt de dierenarts weer??
Anoniem
Geplaatst: 07-08-04 12:52
Hey Eveline, heb je je warme ritje van gisteren overleefd?? Ik moet nog een afspraak maken met Adriaan Tak, dus weet nog niet wanneer hij kan komen of ik daar heen ga. Hij liep vanochtend ondanks de warmte best fris en vrolijk over straat.
Dancer
Geplaatst: 07-08-04 13:26
Ja, heb het ritje van gisteren overleefd, vanmorgen om 8.15 was ik al weer present. Special gaat steeds beter lopen. Begin me nu eindelijk weer een beetje een dressuurmiepie te voelen.
Anoniem
Geplaatst: 07-08-04 22:12
Hè gets, was je vanochtend al geweest....liep ik daar vanaaf moederziel alleen . Hij was stierlijk vervelend btw, alles was eng en mijn hakken moesten het ook bijna ontgelden... Maar ja, betekent wel dat ie zich een beetje de oude gaat voelen, hij is normaalgesproken in staat om van z'n eigen schaduw te schrikken