Veulen met rare nek! SPOED! KIJK SNEL!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:25

Nou ja zeg, wie gooit er dan en veulen op de wei MET halster om???

Ik heb het ook een keer gezien en werd daar echt niet vrolijk van(was nog erger dan bij dit paard).
Het is wel netjes genezen en toen het dier 2 jaar oud was zag je alleen nog een heel kaal plekje op de neus(zo groot als een duppie).

Verder sluit ik me maar bij de rest aan. Verdrietig

Succes ermee, ik snap heus wel dat je je best doet hoor maar ik vind het zo triest dat hier op bokt vaak verzorgers zijn die het bij slechte paardenhouders treffen. Boos!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:31

Cassidy schreef:
Moet je ze wel eerst te pakken kunnen krijgen...Lips are sealed

Als ze het voor elkaar kunnen krijgen om het diertje op te sluiten in een schuilstal hadden ze het halster er ook wel even af kunnen halen lijkt mij.

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 22:06

ThePast03 schreef:
Als ze het voor elkaar kunnen krijgen om het diertje op te sluiten in een schuilstal hadden ze het halster er ook wel even af kunnen halen lijkt mij.

NEE! hij was zo bang. we wouden hem eerst ff wat tijd gunnen. en de trailer was er al.

allemachtig!

we hebben ze nu nou laten we zeggen 3 weken.

het halster zat heel los toen ze die weide in gingen. en we laten ze met halster omlopen in de weide omdat we ze anders niet meer krijgen als ze wel ineens weg moeten.

als ze wat makker waren wouden we ze de halsters af doen,

ik wou dat ik dit topic nooit gestart was,
wrijf het er nog ff lekker in.
en bedankt he
Huilen Huilen Huilen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:10

Het is geen aanval naar jou toe hoor. Ik begrijp alleen de eigenaar helemaal niet.
Bang of niet, jammer dan daar komt hij wel overheen. Het allerbelangrijkste lijkt mij dat dat halster er zo snel mogelijk vanaf komt.
En het halster omlaten omdat je ze dan snel te pakken kon krijgen bleek dus niet te werken!

Nogmaals: Dit is niet naar jou persoonlijk bedoeld, ik snap heel goed dat jij er niets over te zeggen hebt.

Alhoewel ik persoonlijk denk ik wel de hele dag in de wei was gebleven om toch maar te proberen om dat halster af te krijgen Knipoog

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 22:13

ja ik ben er de hele dag geweest, ik heb nog onder die verdomde laadklep van de trailer gelegen omdat hij over de laadklep heen sprong.

het is nu donker, de eigenaar is geweest, meegeholpen maar het wil gewoon niet.

dat verdovingsspul komt er aan te pas. ik haal het morgen op.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:15

Hopenlijk gaat het morgen lukken dan!
Hoe hebben jullie hem eigenlijk in die loopstal gekregen dan?

Het valt me op dat het andere veulen geen halster om heeft Verward Heeft de DA ook nog naar dat veulen gekeken en wat was daar de uitkomst van?

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:17

Ik denk dat alles wel gezegd is in dit topic, er zijn weinig nieuwe nuttige bijdragen te leveren, vandaar dat dit op slot gaat.