Miss_Petit schreef:En degene die de vorige keer scene trapte meldt zich ook
Nou ja is er iemand op oorlogspad ofzo?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nerootje"]
[quote="Miss_Petit schreef:En degene die de vorige keer scene trapte meldt zich ook
Miss_Petit"]
[quote="Nerootje"][quote="Miss_Petit schreef:En degene die de vorige keer scene trapte meldt zich ook
Margreet schreef:Wat een ophef allemaal weer....
Niet ieder virusje is automatisch rhino. Er zijn zoveel dingen waardoor een paard wat koorstig en niet lekker kan zijn. De winter loopt op z'n eind, het is ineens heel warm weer, de tijd van het verharen etc., heeft allemaal z'n weerslag op de weerstand. Zeker op een grote stal is er altijd wel eentje niet lekker, alert zijn is goed, maar van paniek en sensatie is er nog nooit iets opgeknapt.
Margreet schreef:koorstig
Margreet"]
[quote="Margreet schreef:koorstig
Prisca schreef:Bubbels ook al is het zeker wees dan verstandig en ga er voorzichtig mee om het kan veel meer schade en onnodige paniek veroorzaken dan dat je denkt.
SplashIsLief schreef:volgens iemand die ik ken die daar rijden hebben de paarden alleen een beetje verhoging, maar voor de rest is er niks aan de hand, maar ik weet niet of het waar is
daniel79"]
[quote="SplashIsLief schreef:volgens iemand die ik ken die daar rijden hebben de paarden alleen een beetje verhoging, maar voor de rest is er niks aan de hand, maar ik weet niet of het waar is
Sjuimpje"]
Ik begrijp dat er niets aan de hand is, maar;
[quote="Prisca schreef:Bubbels ook al is het zeker wees dan verstandig en ga er voorzichtig mee om het kan veel meer schade en onnodige paniek veroorzaken dan dat je denkt.
Sjuimpje schreef:En waarom is de pest in Europa dan wel onder controle?