Kidde schreef:Sorry TS, maar ik snap je niet helemaal. Je geeft aan dat de dierenarts geen tijd zou hebben, naar ik lees alleen maar dat je hebt gemaild voor een afspraak en nog geen reactie hebt. Ik weet niet of het een Gen Z dingetje is met belangst, maar je kan dierenartsen echt beter gewoon bellen voor een afspraak. De mail wordt naar mijn ervaring niet zo snel gelezen. Dit klinkt m.i. echt wel als spoed, ik heb ook echt nog nooit meegemaakt dat de dierenarts dan niet dezelfde dag langs komt. En helaas betaal je dan vaak nog meer vanwege het spoedtarief, maar dat is nu eenmaal helaas soms zo met paarden.
Ik zou dus gewoon morgenochtend gelijk bellen als de praktijk open is en een afspraak maken. Verder heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat ze per se de papieren moeten hebben, maar als dat zo is kan je toch ook een andere dierenarts bellen?
Ik snap ook niet helemaal waarom je het paspoort nog niet hebt. Ze had niet vervoerd mogen worden zonder en als er nu controle komt heb je ook een probleem. Ik zou dus echt wel zorgen dat je het paspoort z.s.m. krijgt.
De eigenaar was het paspoort vergeten bij het afleveren, daarom is die niet op dezelfde locatie als waar zij nu staat. Als je de reacties hebt gelezen zie je duidelijk meerdere keren staan dat ik de dierenarts al heb gebeld maar volgens de assistente had ik haar papieren (paspoort) nodig om een afspraak te kunnen plannen en heeft mij toen net als andere mensen hier aangeraden om een mail te sturen met de informatie, wat ik dus ook heb gedaan maar waar ik nog geen reactie op heb.