Marije_97 schreef:Ik heb de dierenarts gehad inmiddels. Helaas een gat in de pees, wat de vorige keer niet goed te zien was. Voor nu dus blijven doen wat we deden 10 min stappen led therapy en ice vibe.
En hem pijnvrij houden. Viel de dierenarts wel op dat hij in beweging beter belast dan wanneer hij stil staat.
Omdat er al een oude blessure zat gaf de dierenarts aan dat kans op volledig herstel en terug in het werk wel klein is. Wel gaan we een brace proberen. De dierenarts zou even contact opnemen met deze partij voor kosten etc.
Over 4 a 5 maanden gaan we opnieuw controle doen. Gelukkig mag mijn dochter, die gek op hem is nog wel even een stap rondje op hem doen.
Ik hoop op een wonder. Maar het is ook enigzins een opluchting dat dit de uitkomst heeft. Mijn hoofd had een beetje zoiets word inslapen, maar dat vind de dierenarts helemaal niet nodig. Tenzij zijn pees klapt, dan is het een ander verhaal. Dus hij moet zich gaan gedragen als een oude opa die niet meer hard kan.
Ik was, toen deze blessure onstond, ook niet meer van plan hem weer terug op niveau van waar we waren terug te krijgen. Dat scheelt ook wel. Ik heb gelukkig wel 7 jaar plezier met hem gehad en hoop hem nog 7 jaar met plezier een leuk pensioen te kunnen geven.
Jeetje dat is zeker niet wat je wil horen! Hopelijk kan je het een plekje geven maar het is niet makkelijk.
Hoe groot is zijn gat?
Geef het inderdaad zeker niet op, je weet niet wat er kan gebeuren, maar ene kant wel fijn om jezelf erbij neer te leggen, dat afwachten is maar niks.