Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardje87 schreef:kimmie261 schreef:Weet je, je moet doen waar je je goed bij voelt, en eerlijk, ik ging ook door hoor als mijn paard tussendoor opknapte, je moet je in ieder gevoel goed voelen bij inslapen er echt achter staan, en als dat nu niet is ( en eerlijk, ik doe het ook niet als een paard nog happy door een bak rond loopt), dan doe je het later, de tijd dat het genoeg is , komt wel.....
Ook al is dat op pijnstillers dat hij happy door de bak loopt? Dat is gewoon dat aan mij knaagt. De pijnstillers stillen de pijn maar halen de oorzaak niet weg. Desondanks denk ik dat ik gewoon voor mijn eigen geruststelling extra foto’s wil hebben maandag zodat ik die met de foto’s uit augustus kan vergelijken en kijken of er wat is veranderd. Ik begin namelijk aan alles wat ik doe te twijfelen
Sunshinedaan schreef:Ik zou je paard laten genieten van deze dagen lekker in zijn vel zitten en gek kunnen doen en de afspraak de 31e laten staan.
Sneu om te 'wachten' tot hij weer pijn krijgt. Geniet van deze opleving.
Het blijft een onvermijdelijke keuze, hoe rot het ook is.
Ik wens je heel veel sterkte.