Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saaams schreef:Hoe valt die van kramer?
Ik heb een paard met een smalle cob maat. Past soms ook pony halsters
Dan maat M denk ik? Iemand die m tweedehands heeft zonder oren? Die is nu niet leverbaar. Met oren wel maar mn paard wordt al niet blij van oornetjes.
Saaams schreef:Hoe valt die van kramer?
Dan maat M denk ik? Iemand die m tweedehands heeft zonder oren? Die is nu niet leverbaar. Met oren wel maar mn paard wordt al niet blij van oornetjes.
Josien_ schreef:Saaams schreef:Hoe valt die van kramer?
Mijn Welsh cob heeft vergelijkbare maten en maat M van Kramer gedragen met de jaarwisseling.
Inderdaad de versie met oren trouwens, oren waren nog iets aan de lange kant.

. 
Bijvoorbeeld als iemand anders galoppeert of bij aantikkende ijzers. Ik zou wel een masker willen proberen, maar ik ben benieuwd of de stemhulpen goed genoeg door komen. Josien_ schreef:
Citaat:Maatvoering is niet vermeld op de website. De 2 maskers maat L die ik heb gekocht hebben ieder hun eigen maat, scheelt rondom het hoofd 8 cm en rondom de neus 5. Die kleiner valt is ook veel strakker genaaid.
Depende schreef:Heeft er ook iemand ervaring met stemhulpen in combinatie met een masker met oren?
Mijn pony loopt voor de wagen. Hij is als ik alleen rijdt erg braaf, maar in de verenigingsles blijft hij erg gespannen bij geluiden achter ons.Bijvoorbeeld als iemand anders galoppeert of bij aantikkende ijzers. Ik zou wel een masker willen proberen, maar ik ben benieuwd of de stemhulpen goed genoeg door komen.
Saaams schreef:Popstra schreef:Ik zou de oren niet van het masker af knippen. Ze hebben immers ook een nut
Snap ik. Maar ik zou liever de variant zonder oren hebben.
Maar ik heb eentje met oren in M besteld om te testen.
Sosha schreef:Saaams schreef:[
Snap ik. Maar ik zou liever de variant zonder oren hebben.
Maar ik heb eentje met oren in M besteld om te testen.
Ik heb er per ongeluk een zonder oren besteld, maat L, maar ik zie het masker met oren niet bij kramer.