soesita schreef:Uit je verhalen heb ik niet de indruk dat het om een bedrijf gaat dat zorgzaam met dieren omgaat. Alleen al dat verhaal van dat hondje, maar ook bij de paarden loopt de verzorging blijkbaar niet goed. Ik zou er zeker geen zaken mee doen!
Hoe crue ook.. ik vrees ook dat dat een beetje de mentaliteit is hier.. Ze keken gewoon niet naar het hondje om (hondje als voorbeeld) en waren volgens mij ook blij er vanaf te zijn. Wij kijken hier heel anders tegenaan. Ja, ik zal eens een foto naar je sturen.
@office daar heb je een punt, maar moet ook financieel een beetje op blijven letten. We wonen er ook nog maar pas, dus moeten nog het eea opknappen.
@anjali Ja zoals ik al eerder zei.. ik denk dat er niet perse kwade bedoelingen achter zitten, maar ze hadden duidelijk geen behoefte meer aan het hondje. Geeft je uiteraard nog niet het recht om het dan maar soort van te verwaarlozen, maar daarvoor zijn ze hier te nuchter.
@KellyR Klopt, wij hebben ook geen haast. Deze stal zit alleen erg dicht bij huis, vandaar het ook makkelijk is om meerdere keren langs te gaan. Maar we gaan zeker nog eens verder rondkijken, dat is ook de reden dat ik me nu alvast verdiep erin en straks geen overhaaste keuze ga maken.
@Kidde voor nu zijn dit helaas de enige foto's die ik heb. Als ik er de volgende keer weer ben maak ik nieuwe.
Algemeen; het is niet dat ik perse mijn zinnen op dit paard heb gezet, maar meer van.. mocht het allemaal meevallen met zijn ogen dan is hij het mij wel waard. Prachtig dier om te zien en nieuwsgierig en lief van karakter. En voor de duidelijkheid; het dier wordt in deze 'staat' niet verkocht, dus het is niet mogelijk om hun 'ellende' over te kopen. Wanneer we besluiten tot koop is dat wanneer het hij volledig genezen en gekeurd is incl rapport over de eventuele oorzaak.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor iedereen. We wachten nog even af.