Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anjali schreef:Niet zo negatief over die mensen, ze heeft nota bene het hondje voor niets gekregen! Als je iets medisch wilt weten is de aangewezen weg toch om een DA te consulteren.
zij wilden er van af en zonder dat het hun geld zou kosten... Dus dumpen ze het dan maar gratis.office schreef:Dier kan ook zo lief zijn omdat het nu erg veel pijn heeft en afhankelijk is.
Maar als je het toch een fijn leven wil geven dan moet je het gewoon kopen als het weer beter is.Verliefd is verliefd daar doe je niks aan
soesita schreef:Uit je verhalen heb ik niet de indruk dat het om een bedrijf gaat dat zorgzaam met dieren omgaat. Alleen al dat verhaal van dat hondje, maar ook bij de paarden loopt de verzorging blijkbaar niet goed. Ik zou er zeker geen zaken mee doen!
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor iedereen. We wachten nog even af. _Mir schreef:@Soesita Ik ken de DA verder niet.
Ik ben er vorige week nog even geweest en er zit nog een goede blauwe waas op beide ogen, dus ik heb besloten het erbij te laten. Inmiddels maken we het verblijf voor de dieren verder af en daarna ga ik elders kijken. Het plan is om volgend jaar serieus te gaan kijken.