Fjord met dunne zolen, tips gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

koend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 19:08

orthomoleculair voedingstherapeut ... Is dat een erkend diploma? Hoe word je dat?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 19:17

koend schreef:
orthomoleculair voedingstherapeut ... Is dat een erkend diploma? Hoe word je dat?

Google is je beste vriend.
En als ts daar zich goed bij voelt, moet ze dat doen.

En als het dan ook nog eens helpt? Helemaal super!!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:08

Lindsey_99 schreef:
pluisje88 schreef:
Maar als de hielen af zouden slijten dan zouden ze niet ondergeschoven zijn maar veel te kort. Knappe uitleg van dr maar het klinkt mij nogal onlogisch in de oren. Maar Oke zij is de professional en zou het moeten weten zou je zeggen..

En toch kan dat gebeuren als de hoek van de hoef tov horizontale bodem niet klopt. Dan kan een paard met korte ondergeschoven hielen staan (al dan niet in combinatie met te lange of 'uitgetrokken' teen).

https://paardenhoeven.info/blog/2012/11 ... n-de-hoef/

Nouja het neemt niet weg dat de hiel gewoon echt op de verkeerde plek zit. En dat op zichzelf veroorzaakt al genoeg problemen.

Ik hoop dat jullie uiteindelijk de cirkel kunnen gaan doorbreken ts. Goed dat je er zo open in gaat!

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-25 20:09

pluisje88 schreef:
Maar als de hielen af zouden slijten dan zouden ze niet ondergeschoven zijn maar veel te kort. Knappe uitleg van dr maar het klinkt mij nogal onlogisch in de oren. Maar Oke zij is de professional en zou het moeten weten zou je zeggen..

Als hij bij de vorige eigenaar altijd verkeerd is bekapt en tot nu toe de tijd niet gehad heeft om bij te groeien, vind ik dat niet zo’n gekke reden van haar hoor….

pluisje88

Re: Fjord met dunne zolen, tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:12

Misschien niet maar ze heeft wel besloten om gewoon maar te wachten. Ze had ook kunnen zeggen; de hoeven moeten gecorrigeerd worden voor zijn gezondheid maar zo lukt dat niet. Het zou beter zijn om daarvoor te kijken naar een oplossing in plaats van maanden/jaren aanklooien. Hielen afronden had in ieder geval hoe dan ook zeker gekund