Hoefstrepen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Hoefstrepen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 08:22

Ah gossie, voor die shet ook wel heftig..zijn maatje kwijt en naar een ander huisje.

Snap dat het heel raar is zo ineens zonder paarden, volgens mij blijft er een heleboel tijd over. Hoe voel je je er nu onder? Wel vrede met het besluit?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-25 14:00

Ik heb er geen vrede mee maar gelukkig ben ik nog niemand tegengekomen die zegt dat ik het verkeerde heb gedaan dus ik hoop dat ik het zelf ook nog een keer kan gaan geloven.

Morgen maar de stal en alles schoonmaken en op marktplaats zetten en dan de hele tuin netjes aanpakken. Dat lukte nooit omdat de paarden altijd alles gelijk weer sloopten zodra we iets hadden gedaan :+ . We hadden alles juist in het zicht gezet omdat het leuk was om van binnenuit het paard te kunnen zien maar nu is het alleen maar mezelf pesten zo'n lege stal.

Beemsterkaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 16:09

Ik begrijp het.

Maar toen mijn eerste paard stierf heb ik ook alles weggedaan, hier had ik nadien spijt van. Zowel om emotionele waarde als bruikbaarheid. Wil dat even delen, je weet maar nooit of je toch nog opnieuw een paardje in de tuin wil :o (al klinkt het leven zonder paarden ook zeker niet verkeerd).

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-25 21:30

Als er ooit nog een paard komt wil ik die weer op een pensionstal zetten, dan hoef ik er geen 2 en dan kan ik misschien ook weer rijden. Met deze wist ik al dat rijden er toch niet meer van zou komen dus dat was niet erg on geen luxe te hebben.

Werd nog even heel zenuwachtig, om 16 uur lag ze nog steeds bij de buren op het erf. Ik dacht ze zullen het toch niet vergeten zijn hé, maar om 16.37 is ze uiteindelijk opgehaald. Had echt niet langer kunnen wachten, ik zal de details besparen maar die plek zag er op zijn zachts gezegd niet fris meer uit. Buurman wilde het wel opruimen maar ik voelde me al zo bezwaard dus heb mijn verstand op nul gezet en het gewoon gedaan maar ben blij dat alle regel zaken nu echt achter de rug zijn want ik wil er echt niet meer aan denken.