Suzanne F. schreef:Ik zou geen 6 jarige grasmaaier willen. Het is altijd uitstel van executie en het geld wat je er nog instopt krijg je nooit meer terug. Het is aan jou wat je er nog in wilt stoppen en voor hoelang? De zomer nog? 2 jaar? 25 jaar?
Ik zou meteen afscheid nemen. Wordt niet meer beter, blijft geld kosten en je kan er niet meer mee rijden. Het paard heeft geen besef van tijd.
Dat dus. Een paard kost gewoon geld en een gezond paard kost evenveel, of mogelijk minder dan een niet gezond paard. En waarschijnlijk heb je je paard stiekem toch om op te rijden. Je weet ook niet in hoeverre een dier echt pijnvrij is, want ze kunnen niet praten. Er zijn paarden met pijn aan alle 4 benen die niet kreupel lopen en dus gewoon gereden worden. Dan blijkt later met ergens toch een vage klacht en uitverdoven dat ze eigenlijk aan alle benen wat hebben.
Ik zou misschien 1 keer inspuiten en dan kijken of rijden toch niet lukt, want heel soms heb je geluk. Maar een 6 jarige als grasmaaier houden, nee, dat kan ik financieel niet dragen met een paard op een pensionstal.