Laser of osteopaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 13:22

Bowo schreef:
Oke, ik ga er vanuit dat er vanuit context wordt gedacht. Een laser die een therapeutisch effect moet hebben, zal niet zo diep komen. En als ze wel zo diep komen, zal dat negatieve effecten hebben op de oppervlakkige lagen.

Wat jullie verder allemaal interpreteren aan dingen die ik helemaal niet heb gezegd, dat is niet mijn probleem. Lees het vooral krom om je eigen punt te onderbouwen, ik slaap er niet anders van

En ook hier heb je het weer mis. Alles is afhankelijk van parameters. Met de juiste instellingen heeft het geen negatieve effecten op oppervlakkige lagen.

En ons verwijten dat we krom lezen om je eigen onkunde te verbloemen is prima hoor. Slaap ik ook niet minder van.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 14:23

Wel mooi dat je die parameters dan zelf niet kan geven ;)
Als je het zo goed weet, waarom reageer je dan niet op mijn eerste comment gelijk met het bewijs dat het tegenovergestelde bewijst? Of weet je het toch allemaal niet zo zeker?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 15:57

Bowo schreef:
Wel mooi dat je die parameters dan zelf niet kan geven ;)
Als je het zo goed weet, waarom reageer je dan niet op mijn eerste comment gelijk met het bewijs dat het tegenovergestelde bewijst? Of weet je het toch allemaal niet zo zeker?

Omdat die parameters kunnen verschillen, afhankelijk van hoe diep je wilt.

Ik heb het op jouw verzoek gelijk bewezen weet je nog? 4 inches? Hou er nou maar gewoon over op. Je hebt de klok horen slaan maar weet niet waar de klepel hangt. Lasers is mijn werk, al meer dan 15 jaar.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 16:14

Gelijk is zo te horen een ruim begrip. Dat was niet mijn eerste antwoord

Maar goed, groter probleem. Jij denkt op 4 inches de galwegen te kunnen vinden?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 16:29

Bowo schreef:
Gelijk is zo te horen een ruim begrip. Dat was niet mijn eerste antwoord

Maar goed, groter probleem. Jij denkt op 4 inches de galwegen te kunnen vinden?

Ik heb daar in die context niets over gezegd. Jij zei dat licht natuurkundig maar een paar millimeter diep komt en ik heb je een onderzoek uit 2003 laten zien met 4 inches. That's all.

Misschien moet je je eens verdiepen in de term gaslighting. Is wel erg op jou van toepassing met je ge-en verdraai.

Bowo

Re: Laser of osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 17:57

Dat is wat ik later aanvulde met 'context'. Laser met een dergelijke therapeutische werking.
Je pakt wel heel makkelijk kleine dingen eruit zonder context en dan beschuldig je mij van gaslighting? Misschien eens in de spiegel kijken.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:26

Bowo schreef:
Dat is wat ik later aanvulde met 'context'. Laser met een dergelijke therapeutische werking.
Je pakt wel heel makkelijk kleine dingen eruit zonder context en dan beschuldig je mij van gaslighting? Misschien eens in de spiegel kijken.

Laat ik de wijste zijn en niet meer op jou reageren want er gaat duidelijk iets niet goed. Fijne avond.

Lieser

Re: Laser of osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:50

TS, waar heb je uiteindelijk voor gekozen?