VinceMaestro schreef:Ayasha schreef:
Paardentaal leren ze alleen als mensen zich niet moeien.
Maar ga maar iemand vinden die zijn of haar paard wil riskeren aan jouw project.
En daar heb je het antwoord, ik wordt dingen verteld door iedereen op deze app waarvan ik het antwoord al weet terwijl ik hier kwam om een andere oplossing te verzinnen. Uit eindelijk is het alleen maar kritiek op dingen die ik niet kan veranderen. Vandaag probeer ik het nog een keer met een oudere dominante merrie en als dat niet gaat dan gaat het gewoon niet. Maar dan zit ik nogsteeds met het probleem dat hij in zijn borst hapt maar ja, dat moet dan maar gewoon zo zijn
Indien mogelijk kan je proberen of hij rust vindt wanneer je hem langs een ander paard zet. Dus met een draad tussen maar dat ze wel aan elkaar kunnen. Moet er wel genoeg stroom op se draad staan dat ie het ook echt niet bedenkt om er doorheen te gaan.
Is het ideaal? Nee. Maar de ideale oplossingen ben je voorbij dat is gewoon zo. Als ze weten dat er een serieuze klap op staat kijken ze ook wel uit met maaien. Geen te dikke draad onderaan en worst case ben je je stalhouder draad schuldig.