Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Ik vind het zo heftig voor jullie
Kan me al jouw filmpjes uit het wedstrijdentopic zo goed herinneren en hij liep altijd juist heel fijn en nu ineens dit, waardeloos.
Om toch iets inhoudelijks te zeggen, denk persoonlijk niet dat de kreupelheid door artrose komt omdat hij niet voldoende verbetert na uitverdoven, dan moet de oorzaak sws buiten het gewricht zitten. En ook omdat de mate van kreupelheid en ernst van artrose niet matchen.
Heb jaren geleden een paard met een soortgelijk probleem gehad (zichtbare milde artrose in het kogelgewricht en kroongewricht maar weinig verbetering na inspuiten) en toen bleek het om compensatie te gaan vanwege een medisch probleem in de rug/bekken. Na ja je wordt veel wijzer van de MRI dan zulke vage verhalenmaar kan me iig goed voorstellen dat de oorzaak helemaal ergens anders zit.
mavantos schreef:Ik ga wel mee met Popstra. Ook een Tildren infuus is helemaal niet zo een spannende behandeling.
Deempjexxx schreef:Fransje, we hebben nu al 3 verschillende artsen gezien. Wanneer houd het dan eens op?