Wildgirl schreef:@ts ben je ook al gericht aan het behandelen op de darmflora? O.a een verdikte darmwand, ingekapselde wormen of diverticulitus kunnen ook dit soort symptomen geven.
Mijn merrie met maagzweren is ook gevoelig op haar darmen. Ik pak het daarom beiden aan. Nu inmiddels klaar met de pepticure maar we gaan nog door met de gastrovet tot januari. Daarnaast krijgt ze een aantal supplementen. Lastig joh zo'n puzzel!
nou ik heb zelf dus ook aan probiotica zitten denken, overlegd met mijn DA maar hij dacht dat het niet zo nuttig zou zijn dat het meer iets is om te geven na antibiotica of operatie. Hij zei wel: baad het niet dan schaad het niet, maar omdat ik al aan het uitproberen ben met supplementen wil ik niet alles tegelijk toedienen omdat je dan moeilijk kan merken wat werkt en wat niet. Maar ik heb daar zeker wel aan gedacht die darmflora, wordt toch ontzettend veel geregeld en die stress (en daarmee cortisol pieken, even vanuit humane geneeskunde gedacht maar dat vertraagd je darmen ook) lijkt me ook niet gezond voor de darmen...
Inderdaad lastig, fijn om het hier te kunnen bespreken en merk bij veel mensen dit soort casussen.