Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ik ben vandaag bij mijn moeder. Claire heeft de afgelopen 2 dagen geen pijnstillers meer gekregen. Ze loopt aan de lounge vlot. En lijkt dan ook geen pijn te hebben. Ik weet niet hoe ze op een harde bodem loopt. Het lijkt in iedergeval op dit moment goed te gaan met Claire.
Mijn moeder vindt de verzorging van Claire natuurlijk wel zwaar. Dus we houden het goed in de gaten.
Nog bedankt dat je zo goed voor Claire hebt gezorgd
Freddydeshet schreef:Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen of doen(heb ook nog niks gereageerd op onderstaand bericht)dus quote ik even wat mij gestuurd is.Citaat:ik ben vandaag bij mijn moeder. Claire heeft de afgelopen 2 dagen geen pijnstillers meer gekregen. Ze loopt aan de lounge vlot. En lijkt dan ook geen pijn te hebben. Ik weet niet hoe ze op een harde bodem loopt. Het lijkt in iedergeval op dit moment goed te gaan met Claire.
Mijn moeder vindt de verzorging van Claire natuurlijk wel zwaar. Dus we houden het goed in de gaten.
Nog bedankt dat je zo goed voor Claire hebt gezorgd
Wesseltje schreef:Ah nee, wat ontzettend jammer en vooral ook heel sneu voor de pony. Ik zou er denk ik nog een berichtje aan wagen waarin ik aan zou geven dat ze altijd mogen kijken waar de pony terecht zou kunnen en het aanbod nog geldt.
Freddydeshet schreef: