Je zou toch denken dat het z'n vruchten afwerpt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DenieesB schreef:Ik heb inmiddels antwoord over Sandxpell, dit bevat 40% psylliumhusk.
Hierdoor ben je met Floris dus goedkoper uit aangezien dit 100% psylliumhusk is.
Ter aanvulling voor degenen die het willen weten, wat ik tot nu toe heb gevonden:
Baroen is het goedkoopste bij verpakking van 5 en 10 kg, Horseflex het goedkoopste voor 25kg
Baroen 42,25 voor 5kg (€8,45/kg), 77,50 voor 10kg (€7,75/kg), 184,00 voor 25kg (€7,36/kg)
Horseflex 46,95 voor 5kg (€9,39/kg), 82,75 voor 10kg (€8,28/kg), 167,95 voor 25kg (€6,72/kg), 155,35 voor 25kg met automatische korting (€6,21/kg)
Bij Horseflex 25kg kom je daarmee op €0,62 per 100 gram
DuoPenotti schreef:zijn ze zo smakelijk dat ze ze ook zonder andere brokken eten?
Hier krijgen ze alleen vitamine korrel, geen ander krachtvoer
Petrichor schreef:Ik heb de brokjes gewoon door haar normale brokken gemengd. Ze at het met smaak op, niks geen gezeur of plakkerig gedoe of een paard die weigert het te eten.
Ik ga morgen nog een laatste keer testen hopelijk ziet dat er ook goed uit. Als dat het geval is is Floris echt een uitkomst voor mij.
Duhelo schreef:DenieesB schreef:Ik heb inmiddels antwoord over Sandxpell, dit bevat 40% psylliumhusk.
Hierdoor ben je met Floris dus goedkoper uit aangezien dit 100% psylliumhusk is.
Ter aanvulling voor degenen die het willen weten, wat ik tot nu toe heb gevonden:
Baroen is het goedkoopste bij verpakking van 5 en 10 kg, Horseflex het goedkoopste voor 25kg
Baroen 42,25 voor 5kg (€8,45/kg), 77,50 voor 10kg (€7,75/kg), 184,00 voor 25kg (€7,36/kg)
Horseflex 46,95 voor 5kg (€9,39/kg), 82,75 voor 10kg (€8,28/kg), 167,95 voor 25kg (€6,72/kg), 155,35 voor 25kg met automatische korting (€6,21/kg)
Bij Horseflex 25kg kom je daarmee op €0,62 per 100 gram
deze prijzen zijn wat het goedkoopste is per kilo. Maar wat is het goedkoopste als de correcte hoeveelheid gevoerd wordt voor een paard van 500 kg bv?
xYaartje schreef:Petrichor schreef:Ik heb de brokjes gewoon door haar normale brokken gemengd. Ze at het met smaak op, niks geen gezeur of plakkerig gedoe of een paard die weigert het te eten.
Ik ga morgen nog een laatste keer testen hopelijk ziet dat er ook goed uit. Als dat het geval is is Floris echt een uitkomst voor mij.
Het hoeft dus niet zoals Psyllium zaad door de slobber gemengd te worden? Dat is fijn te weten! Om te testen heb ik nu die van 1.1 kilo gekocht van Floris. Die zal morgen of over morgen wel binnen komen. Ben benieuwd of ze die graag willen eten!
Tancreda: Uh oh.... ik houd mijn hart vast voor die twee van mij dan. Vooral mijn ruin (Shet) is best kieskeurig. Mijn mini jaarling weet ik zo net nog niet. Die is vooral denk ik kieskeurig omdat die heel veel dingen nog moet leren eten.
Je hebt wel een handige Shetlander dan die er zo vakkundig al het lekkere uit haalt en de Floris laat liggen! Voor jou niet zo heel fijn. Geef jij haar dan de gewone pure Psyllium zaadjes of wilt ze die ook niet?
Petrichor schreef:xYaartje schreef:Het hoeft dus niet zoals Psyllium zaad door de slobber gemengd te worden? Dat is fijn te weten! Om te testen heb ik nu die van 1.1 kilo gekocht van Floris. Die zal morgen of over morgen wel binnen komen. Ben benieuwd of ze die graag willen eten!
Tancreda: Uh oh.... ik houd mijn hart vast voor die twee van mij dan. Vooral mijn ruin (Shet) is best kieskeurig. Mijn mini jaarling weet ik zo net nog niet. Die is vooral denk ik kieskeurig omdat die heel veel dingen nog moet leren eten.
Je hebt wel een handige Shetlander dan die er zo vakkundig al het lekkere uit haalt en de Floris laat liggen! Voor jou niet zo heel fijn. Geef jij haar dan de gewone pure Psyllium zaadjes of wilt ze die ook niet?
Nee hoor hoeft niet door slobber. Je kan ze zelfs gewoon uit de hand voeren als je dat zou willen.
Ik heb overigens een vreselijk kieskeurige dame en die eet ze met smaak!