Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laylah2002 schreef:Deze dierenarts was duidelijk, het zat niet in hals of rug.
Waarschijnlijk echt in haar hoofd maar om het 100% zeker uit te sluiten moet ze al in de scans, daar waren we het beide over eens dat we dit haar niet meer gingen aan doen.
Er was wel nog een optie om haar aan de cortisone te zetten, maar dat was ook niet slim ivm de cushing grote kans op hoefbevangenheid.
Dus toch nog gewoon zakjes pijnstillers en ontstekingsremmers geven.
Hij zei als het na het weekend niet beter is was hij het er over eens om niet langer verder te gaan, en helaas dan toch in te slapen....
Doet enorm veel pijn, dus er moet al een klein wonder gebeuren, maar daar ben ik bang voor want we zijn nu al 5 dagen verder.
Maar hij zei dan heb je voor je gevoel ook rust en alles gedaan wat ik kon.
Elisa2 schreef:Laylah2002 schreef:Deze dierenarts was duidelijk, het zat niet in hals of rug.
Waarschijnlijk echt in haar hoofd maar om het 100% zeker uit te sluiten moet ze al in de scans, daar waren we het beide over eens dat we dit haar niet meer gingen aan doen.
Er was wel nog een optie om haar aan de cortisone te zetten, maar dat was ook niet slim ivm de cushing grote kans op hoefbevangenheid.
Dus toch nog gewoon zakjes pijnstillers en ontstekingsremmers geven.
Hij zei als het na het weekend niet beter is was hij het er over eens om niet langer verder te gaan, en helaas dan toch in te slapen....
Doet enorm veel pijn, dus er moet al een klein wonder gebeuren, maar daar ben ik bang voor want we zijn nu al 5 dagen verder.
Maar hij zei dan heb je voor je gevoel ook rust en alles gedaan wat ik kon.
Het klinkt als een goede DA met een duidelijk en waardevol advies. Als ze Cushing heeft kan dit ook voor allerlei nare klachten in het lichaam zorgen en het wordt alleen maar erger..nooit beter. Dan is het beter om er geen lijdensweg van te maken..hoe vreselijk ook. Nogmaals veel sterkte en ik hoop ondanks alles toch op een miraculeus herstel.