Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky1963 schreef:Cioccolato schreef:Of je foto vertekend zo of je ziet oprecht t hele been al ongelijk
Dit viel mij ook op, op deze foto zijn de gewrichten van de voorbenen niet op gelijke hoogte.
Niqui schreef:De ts schiet echt helemaal niets op met dergelijke opmerkingen (die steeds opnieuw voorbij komen). Ze heeft hem namelijk al gekocht.
StalNollie schreef:little_birdy schreef:Oei deze had ik persoonlijk laten staan.
Hebben ze deze aan je verkocht als zijnde graasvoet?
Want dit is overduidelijk een bokvoet en een flinke standafwijking.
Zou als hij verkocht is als graasvoet kijken of je hem nog terug kan doen want hiermee kan je serieuze blessures krijgen
Terug doen? Op grond van? De afwijking is duidelijk te zien dus geen verborgen gebrek
ruitje schreef:Ik heb dat wel vaker gezien bij paarden, maar dan tot ongeveer 3 jaar. Dan heeft de ene knie een groeispurt en de ander nog even niet. Heb echt wel eens gedacht dat ik een fokproduct af kon schrijven en 3 maanden later was het weer recht. Is deze al ruim 4 jaar?
Earth schreef:Je ziet vanaf de voorkant dat de voeten ook ongelijk zijn, de rechter voorvoet is veel smaller. Dat is al niet goed. En ik vind zijn kogels aan de binnenkant best dik, tikt hij zichzelf aan TS?
Morganlefay schreef:Dit is geen graasvoet maar een bokvoet.
Heel goed managen met bekappen en ijzers en onthou dat de pezen niet teveel mogen belast worden
Dus bekappen met volgen van de (bok)voet stand. Dus aan de stand niet rommelen.
Vriendin van mij heeft met heel goed op dit soort zaken te letten het redelijk ver kunnen schoppen in de dresuur. Uiteindelijk paard moeten laten gaan vanwege artrose en het door de hoefzool heenkomen van hoefbeen.
Geen HB!!!.
pillow schreef:Morganlefay schreef:Dit is geen graasvoet maar een bokvoet.
Heel goed managen met bekappen en ijzers en onthou dat de pezen niet teveel mogen belast worden
Dus bekappen met volgen van de (bok)voet stand. Dus aan de stand niet rommelen.
Vriendin van mij heeft met heel goed op dit soort zaken te letten het redelijk ver kunnen schoppen in de dresuur. Uiteindelijk paard moeten laten gaan vanwege artrose en het door de hoefzool heenkomen van hoefbeen.
Geen HB!!!.
Is het een idee om eerst alle reacties even te lezen voor je een opmerking plaatst. Dit is al tig keer opgemerkt.