femke85 schreef:Ik kan alleen maar mijn eigen ervaring delen met erik, en die is echt heel positief.
Mijn paard had na verhuizing opeens maagzweren en stond op onbeperkt hooi, eerst regulier behandeld in de kliniek, en 40 dagen aan de unclergold gestaan, conclusie vanuit de derde scopie maagzweren waren erger geworden en zij wisten het niet meer.
rekening van ruim 5500 euro en een dood ziek paard die wel at maar niet wilde bewegen.
ik zou maar naar Utrecht moeten gaan om daar te gaan onderzoeken waar de zweren vandaan kwamen.
Uit pure wanhoop en zonder iets te verliezen te hebben contact opgenomen met erik, en onder de noemer ik heb niets te verliezen, zijn adviezen opgevolgd.
Ik ben heel nuchter en sceptisch tov alles dat niet wetenschappelijk is aangetoond, maar ik had na 2 weken een pony die weer wilde lopen.
Na 6 weken stond ze weer vol in het werk en was ze helemaal zichzelf, kosten bij erik nog geen 600 euro.
Nu ga ik alleen nog maar naar de kliniek als het acuut is, ik laat haar eerst bij afwijkend gedrag doormeten en probeer het eerst met het minst ingrijpende middel op te lossen.
(uiteindelijk waren het de schimmels die zich hadden opgehoopt in de darmen en lever die haar intern zo veel stress gaven, dat zij daardoor de maagzweren heeft gekregen.)
Mijn gevoel zei altijd al de maagzweren zijn een symptoom van een ander probleem.
Dit was even beknopt mijn verhaal over erik.
Mijn advies, probeer het gewoon, je weet na 3 weken echt wel of het aan slaat, de voorgeschreven producten zijn allemaal op natuurlijke basis en kunnen mits goed gedoseerd geen kwaad, dus je hebt er niets mee te verliezen, en heel veel mee te winnen.
We zijn in februari- maart ook door het maagzweren verhaal type 4 gegaan met ulcergold en alles er op en er aan.
Maagzweren komen inderdaad niet zomaar van nergens.
Dank je voor de tip!
De beantwoorden me vraag ivm producten die weinig schade kunnen richten aangezien ze op natuurlijke basis zijn.