Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikysa90 schreef:Hoe gaat het nu met je paard ts?
Celebi schreef:Jeetje.. Dat heb ik dus ook exact gehad de afgelopen maanden. Elke keer stil staan om te mesten en ik dacht nog aan buikpijn van het eten. PPID kwam nog voorbij qua looplust (werd hij ook positief op getest dus we dachten het gevonden te hebben) en toch pats boem op een dag opeens heel kreupel. Denk dat hij al die weken al ergens mee liep. Arm ding. Blijft lastig als de signalen zo verwarrend zijn.
Wel fijn dat het bij jullie weer in orde is! Wij zijn nog steeds bezig met behandelen en rustig doen na al die maanden.
floortjeRein schreef:Celebi schreef:Jeetje.. Dat heb ik dus ook exact gehad de afgelopen maanden. Elke keer stil staan om te mesten en ik dacht nog aan buikpijn van het eten. PPID kwam nog voorbij qua looplust (werd hij ook positief op getest dus we dachten het gevonden te hebben) en toch pats boem op een dag opeens heel kreupel. Denk dat hij al die weken al ergens mee liep. Arm ding. Blijft lastig als de signalen zo verwarrend zijn.
Wel fijn dat het bij jullie weer in orde is! Wij zijn nog steeds bezig met behandelen en rustig doen na al die maanden.
Vervelend PPID, gelukkig tegenwoordig wel beter te behandelen/mee te leven met medicatie heb ik me laten vertellen. Weten ze nu bij jullie wel waar ineens de kreupelheid vandaan kwam? Hopelijk knapt hij toch goed op!