Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindsey_99 schreef:Uiteraard zegt je smid dat het niets is. Hij bekapt hem immers zelf (en de uitdrukking daarvan is 'wij van WC eend adviseren WC eend)
Janneke2 schreef:Lindsey_99 schreef:Uiteraard zegt je smid dat het niets is. Hij bekapt hem immers zelf (en de uitdrukking daarvan is 'wij van WC eend adviseren WC eend)
?
De vraag aan de smid ging over de krassen.
En als je niet weet wie de smid is, vind ik het not done om de integriteit van de vakman/vrouw op voorhand alvast in twijfel te trekken.
PeanutGuapa schreef:Hoi ik heb weer even een vraagje ik heb nu mijn paard een paar dagen op rust gezed en ik wou vlgde week maandag de da bellen alleen ik heb nu alvast filmpjes voor de da gemaakt maar ik vind nu zelf ook al dat hij heel stijf loopt dus ik zit te twijfelen kan ik niet beter eerst de osteopaat of fysio laten komen of eerst de da?
Oh ja voordat je je afvraagt dat ik nog niet de da heb gebeld want ik had het even aan mijn instructrice gevraagd en die zei dat ik hem beter maar eerst een week op rust kon zeten en dan kijken of hij nog steeds niet goed loopt en dan de da bellen.