Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
baudyh schreef:Ik heb de pallet Top hay binnen, man man wat een mooi spul. Paard vind het heerlijk. Het ruikt ook echt heerlijk. Ik heb de grote pakken. 4 lagen van 120 kg. En 1 baal van 120 kg zit dan in 3 pakken van 40 kg . Met draden eromheen.
baudyh schreef:Ik heb de pallet Top hay binnen, man man wat een mooi spul. Paard vind het heerlijk. Het ruikt ook echt heerlijk. Ik heb de grote pakken. 4 lagen van 120 kg. En 1 baal van 120 kg zit dan in 3 pakken van 40 kg . Met draden eromheen.

Heb nu een baal hooi van de buurman, hoop dat het qua waarde ok is voor de shet, hij loopt nu bij mijn paard in. Fayyah19 schreef:Links Hartog grasmix en rechts Jopack TopHay
[ Afbeelding ]
Ik vind het te duur om nog een pak te testen
Ipsilonka schreef:Voor 18 kg baaltjes betaal ik 11,95 per stuk. Maar eerlijk is eerlijk, dat is voor de shet dus die eet geen ikke hoeveelhedenHeb nu een baal hooi van de buurman, hoop dat het qua waarde ok is voor de shet, hij loopt nu bij mijn paard in.