Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gyzmo schreef:Ik denk dat ik toch die kruiden ga kopen en dan maar sneaky alles in de gaten ga houden bv. door de band een gaatje losser te zetten. Normaal zuigt hij dan ook alweer. Dan heeft hij voor het oog toch de band om, en kan ik testen of iets anders ook helpt. :-D
Anya schreef:[Aanleg... interessant. Lijkt me niet dat het in de genen zit. Maar anders zou tenminste 1 van B'elanna's veulens wel moeten zijn gaan luchtzuigen denk je niet?
[/quote]
ellenlouise"]
[quote="Anya schreef:[Aanleg... interessant. Lijkt me niet dat het in de genen zit. Maar anders zou tenminste 1 van B'elanna's veulens wel moeten zijn gaan luchtzuigen denk je niet?
[/quote]
Ik had zelf ook het idee dat luchtzuigen een stalondeugd was, veroorzaakt door verveling (endorfines). Da's dan ook gelijk de reden dat paarden op dezelfde stal het zouden gaan doen; gewoon omdat ze op dezelfde wijze gehouden worden. Tijdje geleden hoorde ik het "rennie-verhaal", klonk me niet vreemd in de oren.
Nou ken ik een veulen dat al een paard dagen na de geboorte begon met luchtzuigen. Had ik nog nooit gehoord eigenlijk, schrok er een beetje van. Zou zo'n beestje een aangeboren maagprobleem hebben? Heb jij daar ooit van gehoord?
DGKstudent schreef:jezus, als ik zo terug kijk heb ik er een heel essay over geschreven... pff sorry
Anya schreef:Weet je zeker dat het echt luchtzuigen is??? ik bedoel hoor je duidelijk dat karakteristieke geluid?