Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Duhelo schreef:Ik zou in dit geval ook geen verdere onderzoeken meer doen. MRI en dergelijke zijn heel erg duur en als er iets ernstigs is is er wss weinig kans op goed herstel, dus dan gooi je ook je geld letterlijk weg.
Als het echter doenbaar is, zou ik wel opteren om hem binnen een paar dagen naar huis te halen, en eventueel nog even proberen met een goede osteo. (Mits het doenbaar is en paard geen pijn heeft momenteel). Met wat geluk brengt hem dit terug op paardwaardig bestaan, indien niet kan je nog altijd opteren voor inslapen.
Stephanie_86 schreef:De kliniek heeft gisteren gezegd dat ze er niet achter staan en dat het niet eerlijk is tegenover het paard om hem te laten gaan als ik geen antwoord heb en niet de behandeling aan ga. Ik wil het beste voor mijn vriend en zo'n opmerking steekt in mijn hart. En maakt dat ik me voel alsof ik een slechte eigenaar ben.
xPabloBokt schreef:Voor een paard is er geen morgen, geen besef van toekomst, geen besef van tijd. Alleen het hier en nu. Hou dat in je achterhoofd bij je beslissing. Die komt nooit te vroeg voor een dier, die kán alleen te laat zijn.
Knuffel
sasja0705 schreef:xPabloBokt schreef:Voor een paard is er geen morgen, geen besef van toekomst, geen besef van tijd. Alleen het hier en nu. Hou dat in je achterhoofd bij je beslissing. Die komt nooit te vroeg voor een dier, die kán alleen te laat zijn.
Knuffel
Dan kan ik alleen maar zo ondertekenen...
Alleen is de balans tussen verstand en gevoel op het specifieke moment ver te zoeken.
@ TS : heel veel sterkte toegewenst ,je bent een topper ! En fijn dat jouw staleigenaresse jouw bijstaat.
Laat je door de kliniek niets wijsmaken, waar je niet achter staat.. als je vandaag geen verbetering ziet, dan zou het een wonder zijn, als die er morgen is.
Nogmaals veel sterkte
Stephanie_86 schreef:Hij corrigeert zijn benen niet als de arts zijn benen overkruist zet en ook dan valt hij om.
hwn schreef:Stephanie_86 schreef:Hij corrigeert zijn benen niet als de arts zijn benen overkruist zet en ook dan valt hij om.
Deze test is de ataxietest toch?
Ik vind de opmerkingen van de kliniek wel erg grof naar jou toe. Persoonlijk denk ik dat ik ook zou kiezen voor inslapen als er geen verbetering in zit (al weet ik uit ervaring dat ik in zo'n situaties niet altijd mijn plannen of voornemens volg).
Enige wat ik mss nog zou doen als tussentijdse behandeling is osteopaat of chiropractor of dergelijke, je weet maar nooit dat er ergens een zenuw gekneld zit die door de behandeling kan loskomen. Ik weet dat ik nu wss heel Bokt over me heen krijg door osteo te verkiezen boven DA, maar veel heb je er niet bij te verliezen.