Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dianalamboo schreef:[ [url=m/jyhPui.jpg]Afbeelding[/url] ]
wij zijn na een jaar smeren al heel ver. smeren de pasta van sarcoid cure, ook op facebook te vinden
vd week hele positieve reactie gekregen, nog even en we hebben het gevecht gewonnen
CapeS schreef:dianalamboo schreef:[ [url=m/jyhPui.jpg]Afbeelding[/url] ]
wij zijn na een jaar smeren al heel ver. smeren de pasta van sarcoid cure, ook op facebook te vinden
vd week hele positieve reactie gekregen, nog even en we hebben het gevecht gewonnen
wauw inderdaad, super blij voor je!
Ik heb er ook al 1 compleet weg mee gekregen 1 heeeel bijna en 1 ongelooflijk grote is nu nog bezig..
dianalamboo schreef:CapeS schreef:
wauw inderdaad, super blij voor je!
Ik heb er ook al 1 compleet weg mee gekregen 1 heeeel bijna en 1 ongelooflijk grote is nu nog bezig..
is toch fijn als ze verdwijnen.
hier ook heel groot. is eens zo groot geweest. nu nog hardnekkige plekken en ook nog plek op kaaklijn in nek. we smeren lekker door
[ [url=m/SUq17e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6XjloO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KMgh92.jpg]Afbeelding[/url] ]
tijdens smeren op de ergste momenten. ging op gegeven moment weer groeien ivm dichtplakken met verband ivm vliegen. daarmee gestopt en flink smeren gingen we weer vooruit.
zijn nu jaar bezig, 1e foto is recent
Itamarka schreef:Ik heb twee jaar geleden ook de Aldara crème gebruikt voor een sarcoid. Je vindt mijn foto's terug in het topic 'Behandeling sarcoid' uit 2020 dacht ik.
De crème werkte heel goed! Paard liet het goed toe en was er helemaal niet gevoelig aan. Eens de vacht terug gegroeid was was er niets meer van te zien. Is ook niet meer terug gekomen.
[ [url=m/SUq17e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6XjloO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KMgh92.jpg]Afbeelding[/url] ]
tijdens smeren op de ergste momenten. ging op gegeven moment weer groeien ivm dichtplakken met verband ivm vliegen. daarmee gestopt en flink smeren gingen we weer vooruit.
zijn nu jaar bezig, 1e foto is recent
dianalamboo schreef:wij zijn na een jaar smeren al heel ver. smeren de pasta van sarcoid cure, ook op facebook te vinden
L_Ruiterhuis schreef:Ik heb het bij mijn paard laten wegsnijden bij Equitom maar het kwam aan 1 kant veel erger terug en kreeg hij ook veel onderhuidse sarcoiden wat hij daarvoor niet had. Daarna bij Horsepital in Zutendaal chemo injecties laten zetten, daarna de operatie, tijdens de operatie is er ook nog chemo in gespoten en na de operatie nog 1x. Alles is ook opgestuurd naar de patholoog om te controleren of de wondranden volledig schoon waren. Alles is weggebleven, maar 1x narcose gehad en mijn paard was snel en goed hersteld. En super tevreden over de persoonlijke begeleiding en verzorging.