Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Beste TS
Uitgescholden worden via pb als mafkees en Mongool vind ik net niet helemaal fijn![]()
Maar het is duidelijk dat je dus weet dat je verkeerd bezig bent, anders reageer je niet zo groot.
Dus ik zou zeggen, doe er wat mee, je paard zal je dankbaar zijn.
DuoPenotti schreef:Haha Rocamor, jij wel
rien10 schreef:Die oplossing komt vanzelf. Dit gaat te gevaarlijk worden, kind wil straks het paard niet meer verzorgen. Ik heb dit soort situaties vaker gezien, lost zich vanzelf op. Linksom of rechtsom.
Daatje11 schreef:Echwel schreef:Sorry, maar allemaal excuses terwijl je weet dat het niet ok is
Als je een hond hebt moet je toch ook tijd maken, wat is er anders aan een Paard?
Dit is gewoon niet ok, ga dan op zoek naar wat anders om te stallen
Het zijn geen excuses. Jullie denken er allemaal maar zo makkelijk over. Als je 17 jaar bent en nog geen rijbewijs, hoe moet je dan zomaar je paard ergens vele kilometers verderop stallen, zonder dat je het vervoer hebt om er te komen? Of gaan jullie haar elke dag even brengen?
Nienxf schreef:Ik vind jullie allemaal heel gefixeerd over hoe veel ze buiten komt. Dat vraag ik niet. Ik vraag of iemand hier ervaring mee heeft en of iemand tips heeft voor IN DE STAL. Het is mijn keuze hoeveel ik mijn paard buiten laat komen, en ik weet dat het nu niet veel is maar een andere optie is er niet. En in de winter stond ze indd ook veel binnen en toen was er niks aan de hand. Dus als je geen tips hebt reageer dan a.u.b. gewoon niet, want ik krijg alleen maar reacties waar ik niks aan heb.