Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dilan93 schreef:Xritt schreef:Wat een top kliniek is Smdc! Ik ben in mijn leven bij verschillende klinieken geweest. Maar dit voelde zo fijn. De arts was ook echt een top vent! Hij had het na het horen van mijn verhaal en na wat voelen en oefeningen. Het gelijk bij het rechte eind. Onze pony heeft twee ontstekingen in zijn hals. Deze zijn nu ingespoten. Zijn tanden zijn gecheckt en die waren gelukkig goed.
De arts vond hem wat stijfjes hier en daar en zijn rug moest sterker worden. Het stijven komt waarschijnlijk doordat hij te dik is. Hier werken we aan![]()
De rekening was even schrikken. Maar verder ben ik dik tevreden over de kliniek en arts!
Balen van de ontstekingen in zn hals, maar hopelijk is het wegschieten een gevolg hiervan en is het verholpen als de ontstekingen weg zijn
Chamisa schreef:Ik las dit verhaal en herkende onze pony erin. Onze pony zat tegen insuline resistentie aan en ook hij had al deze lichamelijke kenmerken. En bovenal, ook dat wegschieten. Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat het wel een boefje is. Hij staat bij ons voor de kar en wordt niet (meer) onder het zadel gereden. Nu hij lichamelijk vooruit gaat op zijn suikerarme dieet, wordt het wegschieten ook steeds minder en is hij ook veel actiever.