Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prairy schreef:Ik denk dat ze het standpunt over hooi nu wel weet
pien_2010 schreef:Prairy schreef:Ik denk dat ze het standpunt over hooi nu wel weet
Blijkbaar niet echt heeft TS door hoe slecht paarden kunnen reageren op dit hooi. Als ik met een gezond paard die 24 is geworden, dit hooi had gevoerd, was hij bezweken het 1ste jaar al dat ik hem had (kreeg ook dit hooi en dat ging niet goed). Gelijk geregeld dat hij apart hooi en voerbeleid kreeg en daarna ging het goed, met opletten wel altijd. Ik bash echt niet en ik zal er niet meer over praten, ik vind het alleen zonde van al dat geld en onderzoeken, een beetje dweilen met de kraan open.
AdemoJoey schreef:@ Quintusgl; och jeetje.. Gecondoleerd.. Veel te jong. Dank voor jouw tip mbt Oerbalans ☺️ Hier zitten inderdaad gluten in. Wel bedankt!
AdemoJoey schreef:Hoef je geen Omeprazole te geven? Of zitten de zweren laag in de maag?
AdemoJoey schreef:Ik ben benieuwd of de Yakult jouw paardje goed zal helpen! Succes!!
AdemoJoey schreef:@ pien_2010: het is ook niet dat ik wil wachten. Ik kan het niet beter uitleggen nu dan in 1 van mijn eerdere reacties; er zijn daadwerkelijk problemen gevonden die losstaan van het hooi, dus dat monitor en zoek ik eerst uit. Ook om te zien welke behandelingen zin hebben (tot nu toe 100% score!) en welke neveneffecten er te zien zijn.