Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Linsey1998 schreef:Vanmiddag kwam ik op stal en was het gedrag nog 1000 maal erger. Hij heeft helemaal geen coördinatie meer, is constant zoekenden en dreigt iedere keer te vallen. Dierenarts (een andere) thuis er maar weer bij. Was toevallig al aanwezig voor een ander paard.
Die vond het absoluut ook niet normaal, dus vochtafdrijvers, ontstekingsremmers en pijnstillers gegeven maar knapt er niet van op. Rond gebeld met verschillende goede klinieken en allemaal zeggen ze dat ik beter een ct scan kan laten maken. Maar hoe hij er momenteel bij staat is vervoeren echt geen optie.
Nu nadenken wat ik wil, morgen kijken hoe we het gaan aanpakken. Ik baal enorm
Heel veel sterkteIk las eerder iets van een paardenambulance, misschien is dat een idee? Mijn vorige paard kon ook niet meer vervoerd worden op een gegeven moment, heel lastig..
Is dit niet iets, mobiele ct scan? https://www.gelderlander.nl/buren/het-a ... gle.com%2F
Linsey1998 schreef:Weet iemand waar ik een paardenambulance zou kunnen vinden? Kan nergens iets vinden eigenlijk.
Linsey1998 schreef:Dankjulliewel! Morgen gaan we maar weer kijken. Vervoeren doe ik liever niet, echter zegt de verzekering nu, je kan niks aantoonsbaars aan hem zien geen snijwond of iets dus zou hij wel op de ct scan moeten wil je iets vergoed krijgen. Zitten we weer in dat schuitje. Het zal ook eens meezitten