Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LBLGypsyCobs schreef:Hoe is de huisvesting?
Hoe veel staat ze op stal, hoe veel kan ze vrij bewegen en is dat in een grote of kleine paddock of weide?
Wat voor voer krijgt ze?
Hoe is ze als ze hengstig is?
Ik heb ooit een merrie net zo zien lopen en die had een flinke cyste op de eierstok en hield daarom heel haar rug verkrampt.
Minoes schreef:Anna79 schreef:De staart was het eerste wat mij opviel. Droeg ze de staart eerder wel? Zit er wel kracht in?
Ja als je het filmpje van september kijkt, daar droeg ze hem wel. Ze kan er gewoon mee zwiepen naar vliegen etc.
Wildgirl schreef:Ik kwam net je topic pas tegen en ik verbaas me er eigenlijk over dat je DA niet heeft aangestuurd op een echo van het SI.
Niet om vervelend te zijn maar je hebt nu honderden euro's uitgegeven terwijl de volgorde van je behandelingen eigenlijk niet logisch is.
Enorm zonde, t is een mooi paard!
Ik heb in mijn omgeving 3 paarden met pssm2, daar zou ik bij deze merrie niet direct aan denken.
Ik zou ook gaan voor een check van de eierstokken en baarmoeder, en een echo van SI en bekken gebied. Ik denk dat je daar de oorzaak gaat vinden als ik zo je verhaal lees en je filmpjes bekijk.
Veel succes in ieder geval!
Minoes schreef:Wildgirl schreef:Ik kwam net je topic pas tegen en ik verbaas me er eigenlijk over dat je DA niet heeft aangestuurd op een echo van het SI.
Niet om vervelend te zijn maar je hebt nu honderden euro's uitgegeven terwijl de volgorde van je behandelingen eigenlijk niet logisch is.
Enorm zonde, t is een mooi paard!
Ik heb in mijn omgeving 3 paarden met pssm2, daar zou ik bij deze merrie niet direct aan denken.
Ik zou ook gaan voor een check van de eierstokken en baarmoeder, en een echo van SI en bekken gebied. Ik denk dat je daar de oorzaak gaat vinden als ik zo je verhaal lees en je filmpjes bekijk.
Veel succes in ieder geval!
Ja ik wilde eigenlijk gelijk naar de Lingehoeve, dan had ik deze vreemde route niet hoeven bewandelen..
Als de pssm testen negatief zijn ga ik er wel gelijk een afspraak maken. Het SI staat voor mij ook hoog op het lijstje.
De eierstokken/baarmoeder denk ik zelf niet snel aan, ze is altijd vrijwel hetzelfde als normaal als ze hengstig is. Waarom denk jij daar aan?