Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:Inderdaad vreemd dat ze nu weer goed gaat,maar wel fijn natuurlijk.
Hoelang geef je zenuwpillen al? Dat duurt een week of vier voordat je dat merkt.
Sorry,ik kreeg de indruk dat er niets aan gedaan werd.
Maar er word wel degelijk gezocht dus,maar soms is het gissen wat een dier mankeerd
Misschien een idee om haar een vitamine en mineralen supplement te geven? Als ze dat nog niet krijgt
Mada schreef:geerke schreef:Inderdaad vreemd dat ze nu weer goed gaat,maar wel fijn natuurlijk.
Hoelang geef je zenuwpillen al? Dat duurt een week of vier voordat je dat merkt.
Sorry,ik kreeg de indruk dat er niets aan gedaan werd.
Maar er word wel degelijk gezocht dus,maar soms is het gissen wat een dier mankeerd
Misschien een idee om haar een vitamine en mineralen supplement te geven? Als ze dat nog niet krijgt
Mada schreef:Krijgt nu 2 weken zenuw pillen
We zijn er echt 24 PD mee bezig
Begrijp ook dat dat moeilijk is om dat over te brengen
Ze krijgt nu pavo e plus erbij
Onali schreef:Mada schreef:Krijgt nu 2 weken zenuw pillen
We zijn er echt 24 PD mee bezig
Begrijp ook dat dat moeilijk is om dat over te brengen
Ze krijgt nu pavo e plus erbij
Als je in je OP nu stapgewijs had opgeschreven wat er gebeurd is vanaf dag 1 dan had je nu niet zoveel over je heen gekregen.
Je plaatst echter een filmpje in de OP zonder enige context en reageert af en toe op losse dingen.
Dat is voor ons ook niet helder wat er al gebeurd is en waarom.
Dus kan je een samenhangend verhaal maken vanaf het moment dat je de DA erbij hebt gehaald?
Mada schreef:
Mada schreef:geerke schreef:Maar hoeveel?
Fibra Halve kilo per keer
25 gram pavo e plus
25 gram pavo vital
50 gram deegibeet
Dit 2 keer per dag
Mada schreef:Kinke schreef:er wordt antwoord gegeven, maar niet op de vraag waarom dat arme dier nog niet naar een kliniek is gebracht
Omdat je dit "arme" dier zo als jij dit benoemd
Hier zeker mee gebaat is zou je denken maar als je het diertje kent
Je haar hier geen goed mee doet
Ze krijgt alle onderzoeken aan huis en ja dat kost me veel meer als dat ze in een kliniek zou staan
geloof me dit paardje is inmiddels goud waard
We doen wat voor haar 't beste is en ik weet waar de grens ligt