Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zonnebloem92 schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik kan je helaas niet helpen, maar volgens mij wordt dat paard gewoon gereden nu?LexLester schreef:Je zou is kunnen kijken bij feline hoi op youtube. 1 van haar paarden is ook met kissing spines gediagnosticeerd en klachten aan zijn knie. Zij heeft hem door middel van training weer goed en rijdbaar weten te krijgen. Wie weet kan je bij haar wat info inwinnen.
Hèel veel sterkte en succes!
Ik heb haar toevallig gisteren even gesproken, ze heeft inderdaad een hoop bereikt met haar paard en wat tips gegeven voor revalidatietherapie, dus we gaan nu maar aan de slag en hopen er het beste van.
Het is inderdaad erg triest dat ze op deze leeftijd dit probleem al heeft en voorspeld niet al te veel goeds voor de toekomst, maar ik wil niet opgeven zonder het een en ander geprobeerd te hebben. M
Sizzle schreef:Waarom wil je perse dan gelijk ook weer rijden ipv echt flink de tijd te nemen om de bovenlijn op te bouwen?
Dat de DA het voorstelt betekend niet te het ook moet toch?