Healy ( resonantie)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:52

Ah een nieuwe medische doorbraak :+

Kwakzalverij 8)7

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 00:19

Sim, dat bewijs leveren ze zelf, kijk maar gewoon in hun FDA submissie daar staat exact wat het is en doet en dat heeft totaal niets te maken met hun website.
Je hoeft mij niet te geloven (al is beoordelen van zulke apparaten mijn werk) maar je kunt hun documemten gewoon inzien en die zijn helder zat.

Ik kan je verder niet helpen met geschreven data van overheden want die hebben dat uiteraard enkel in vertrouwelijke documenten totdat er actie komt, maar iemand anders heeft de link van radar al geplaatst.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 01:26

Tsja, afgezien van alle voor de hand liggende zaken....die naam, healy...ik bedoel, als dáár niet alle alarmbellen bij gaan rinkelen... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 07:36

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 08:16

[***] schreef:
[***] schreef:

@Sim heb je bovenstaande informatie al gezien?

Dank je, ga ik eens doorlezen.
@Sizzle, jij weet waar je informatie kunt vinden omdat het je werk is, dat weet/wist ik niet. Ik ga eens lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 08:17

Is geen heel diepgaand onderzoek, maar het geeft wel een beeld. Er zitten ook wat filmpjes bij waarin deskundigen iets over de Healy zeggen. Ook het CE keurmerk wordt iets over uitgelegd.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 09:07

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 09:41

Sizzle schreef:
https://www.rnz.co.nz/news/in-depth/422 ... y-on-healy

Het apparaat zou nu ook vitaminen van afstand kunnen invibreren via bluetooth >;)

De eigenaar is een marketing mens zonder klinische achtergrond, supporter van een anti-vacs, anti-5G en pro Q-Anon.

Alleen maar om geld te verdienen dus. Blijft een bizar iets.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:38

Sizzle schreef:

Het apparaat zou nu ook vitaminen van afstand kunnen invibreren via bluetooth >;)

De eigenaar is een marketing mens zonder klinische achtergrond, supporter van een anti-vacs, anti-5G en pro Q-Anon.

Heb al gezien onder mijn voormalige Facebook vrienden die diep in een Q fuikje zitten, dit ding gretig aftrek heeft. :+

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 10:43

Klopt. Zelfde soort mensen als ik online tegenkom haha

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:05

Arabesk schreef:
Sizzle schreef:

Heb al gezien onder mijn voormalige Facebook vrienden die diep in een Q fuikje zitten, dit ding gretig aftrek heeft. :+

En ik snap dat niet, want dat ding is niet voor een Action prijs te verkrijgen ofzo :') Ik ben dan ook wel benieuwd hoeveel winst er op 1 zo'n kastje wordt gemaakt. Dat zal wel echt belachelijk veel zijn :')

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:00

powerhorse2 schreef:
Het is overigens niks zeverigs ofzo want de techniek is gebaseerd op die van Albert Einstein en Tesla die hebben het uitgevonden en is inmiddels als klasse2A medisch gekwalificeerd in Duitsland
het heeft al veel dieren en mensen en ook paarden ver gebracht

Die link met Einstein kan ik nog begrijpen, ze proberen met de snelheid van het licht je je geld afhandig te maken :D

En als je je afvraagt hoe we met Brazilië of de VS kunnen bellen, dat valt natuurkundig prima uit te leggen, dat heeft echt helemaal niks met hocus pocus te maken, maar is gewoon natuurkunde. Maar als je enig verstand van quantum mechanica en energieniveaus in atomen hebt, dan snap je dat dat hele verhaal over energie totale onzin is. Het is namelijk niet zo dat we niet weten hoe dat werkt, dat weten we namelijk wel en dat werkt echt heel anders dan hoe zij het voorstellen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:12

Tesla kan geen vitaminen met bluetooth versturen hoor.
Ik vind het vooral spannend dat mensen meer vertrouwen hebben in de website dan in de daadwerkelijk technische data die het bedrijf zelf aan de FDA geleverd heeft. Je kunt daar exact zien hoe het werkt, namelijk als een tens zonder tens pulsen. Je kunt precies zien hoeveel pulsen, hoeveel stroom, afmetingen, etc. Dat is letterlijk hun eigen claim, ze claimen equivalentie aan een tens apparaat, geen woord resonantie of covid genezen, vervolgens schrijven ze proza op de website met notabene een disclaimer dat ze geen bewijs hebben voor de proza en toch wordt dat als waarheid gezien.
Ook als je groot voorstander bent van bioresonantie zou je Healy verwerpelijk moeten vinden. Ze verkopen namelijk geen bioresonantie maar een tens apparaat met bloemen en een app.
Ik vind dat echt rete interessant dat mensen zo‘n bedrijf gaan verdedigen onder het mom bioresonantie is echt. Dat staat er namelijk los van.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:21

Nou ben ik dus benieuwd of er al een Bokker is met een healy ???

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:51

Maris schreef:
Nou ben ik dus benieuwd of er al een Bokker is met een healy ???

hahaha.

Ik had het nog even terug gelezen, helaas is mijn 2 weken subtropisch eiland in het water gevallen door een of ander virus.

Ik ben ook verhuisd en rijd nu maar met paard en al af en toe langs de 5g zendmast :')
Paard loopt daar altijd wat harder dan normaal dus het zal wel helpen denk ik :j

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:30

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of iemand het apparaat hier in gebruik heeft. Ook ik twijfel omdat ik graag wil dat het zou werken om mijn zieke hondje te ondersteunen maar de ervaringen die ik lees zijn zo mooi dat het vind te mooi is ook waar te zijn....

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 06:54

maras schreef:
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of iemand het apparaat hier in gebruik heeft. Ook ik twijfel omdat ik graag wil dat het zou werken om mijn zieke hondje te ondersteunen maar de ervaringen die ik lees zijn zo mooi dat het vind te mooi is ook waar te zijn....

Als ik jou was dan zou ik even uitzending gemist van kassa bekijken. Het is 1 grote scam namelijk. Dat idee hadden we (een flink aantal hier al), maar in dat programma wordt het ding ontmanteld. Het is niks. Ook de uitleg bij de werking ervan, wordt wetenschappelijk onderbouwd onderuit gehaald.

Ik zou kijken naar andere manieren om je zieke hondje te ondersteunen. Dit is geldverspilling. Sterkte!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 09:41

Helaas zie ik nog steeds dit soort apparaatjes floreren op Facebook onder behandelaars..

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:53

Muze schreef:
Helaas zie ik nog steeds dit soort apparaatjes floreren op Facebook onder behandelaars..

Ja ze willen er zelf ook geld aan verdienen. Want dat moeten ze wel terug verdienen want het apparaat kost klauwen met geld. Zelf vind Healy overigens dat het een acceptabele prijs is, maar ik vind €500.- voor een niet werkend apparaatje best schokkend. Als je dan je geld wil weggooien, geef het dan aan mij. Ik doe wel een handoplegging ofzo, werkt ook niet, maar he, dat doet healy ook niet :P
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... aly-world/

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 09:53

Niet alleen Healy, zag nu weer een ander soort zelfde apparaatje voorbij komen. Ben de naam even kwijt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:56

Kennis van mij is er helemaal fan van. Gebruikt apparaatje voor vanalles en volgens haar werkt het echt.

Ik heb mijn twijfels erbij :o

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:44

Ik had de radar uitzending bekeken en daar lijkt het inderdaad echt oplichting maar vooral omdat het niet wetenschappelijk bewezen is. Soms werkt iets als homeopathie en dat is dan ook niet wetenschappelijk bewezen. Ik heb een paar mensen gesproken en die zijn heel lovend dat maakt mij dan weer aan het twijfelen. Ook omdat je hoopt dat het werkt. Voor € 500 wil ik die twijfel nog wel uitproberen maar voor het huisdieren programma moet je de uitgebreide versie hebben en die kost € 2500......en als ik zeker wist dat het werkte dan is dat elke cent waard maar dit blijft een twijfel geval.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:49

maras schreef:
Ik had de radar uitzending bekeken en daar lijkt het inderdaad echt oplichting maar vooral omdat het niet wetenschappelijk bewezen is. Soms werkt iets als homeopathie en dat is dan ook niet wetenschappelijk bewezen. Ik heb een paar mensen gesproken en die zijn heel lovend dat maakt mij dan weer aan het twijfelen. Ook omdat je hoopt dat het werkt. Voor € 500 wil ik die twijfel nog wel uitproberen maar voor het huisdieren programma moet je de uitgebreide versie hebben en die kost € 2500......en als ik zeker wist dat het werkte dan is dat elke cent waard maar dit blijft een twijfel geval.

Ehm nee... het gaat niet om of het wel of niet wetenschappelijk bewezen is: het is wetenschappelijk bewezen dat het apparaat niks doet. Ze hebben het open gemaakt en de werking (die er niet bleek te zijn) geanalyseerd.

Ook de effecten die het in een lichaam teweeg zouden brengen zijn een klok & klepel verhaal (en dus misleiding of keiharde marketing). Dàt komt naar voren in de uitzending.

Dan zou ik zelf eerder met je hondje naar een osteopaat gaan of zelfs bioresonantie (of iets anders alternatiefs) kiezen. Daar hecht ik zelf (veel) meer waarde aan.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 11:50

Bioresonantie is ook “ vaag”. Maar klinkt voor mij wel “ logischer” dan de healy

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:51

Muze schreef:
Bioresonantie is ook “ vaag”. Maar klinkt voor mij wel “ logischer” dan de healy

Dat is zeker vaag en of het nou een placebo is of niet, ik heb er toch wel wat mensen van zien opknappen.