Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yarkayunda schreef:Ik zit nu te twijfelen of ik wel de dierenarts ga bellen, of dat ik haar gewoon pensioen geef maar dan wel nog doe grondwerken want dan heeft ze nergens last van. Ze kan nog travers, schouderbinnenwaarts appuyement zonder problemen. Ze is ook nog super lenig dus het zal ook niet in de spieren zitten denk ik.
rien10 schreef:yarkayunda schreef:Ik zit nu te twijfelen of ik wel de dierenarts ga bellen, of dat ik haar gewoon pensioen geef maar dan wel nog doe grondwerken want dan heeft ze nergens last van. Ze kan nog travers, schouderbinnenwaarts appuyement zonder problemen. Ze is ook nog super lenig dus het zal ook niet in de spieren zitten denk ik.
Ze heeft wel ergens last van. Je schrijft het zelf in de OP
yarkayunda schreef:Sorry maar op bokt is het wel altijd dat iedereen meteen zegt dierenarts erbij, osteopaat erbij tandarts erbij enzovoort. Maar het is anders als het je eigen geld is.
yarkayunda schreef:Sorry maar op bokt is het wel altijd dat iedereen meteen zegt dierenarts erbij, osteopaat erbij tandarts erbij enzovoort. Maar het is anders als het je eigen geld is.
Mindim schreef:Nou, jullie zijn dus niet van het verantwoording nemen voor jullie dieren, wat triest. Oudere dieren krijgen bij jullie dus geen medische zorg meer, joh ik zou me de oren van mijn hoofd schamen.
yarkayunda schreef:Mindim schreef:Nou, jullie zijn dus niet van het verantwoording nemen voor jullie dieren, wat triest. Oudere dieren krijgen bij jullie dus geen medische zorg meer, joh ik zou me de oren van mijn hoofd schamen.
Dat is helemaal niet zo. De dierenarts komt de hier geregeld maar nu geloofd mijn moeder niet dat er iets aan de hand is. Mijn moeder is geen paarden mens