Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tiffyy schreef:Het is teleurstellend om te horen dat mijn soulmate als kapot wordt bestempeld terwijl hij nog een heel leven voorzich heeft waarin hij kan herstellen.
Tiffyy schreef:Hij is bij de aankoop goedgekeurd dus ik ben niet naïef geweest, dit had de beste kunnen overkomen. Voordat ik hem kocht hebben verschillende mensen het verkoop filmpje bekeken en zeiden tegen mij dat ik hem met een gerust hart kon kopen. De osteopaat gaat hem binnenkort kraken en de rug botten rechtzetten.
Suzanne F. schreef:Dan ben je goed opgelicht door de veearts. En het feit dat hij je de injecties aanraadt zegt ook al genoeg. Van mij had hij een schadeclaim gekregen en dat paard ging terug. Maar goed, ze gokken vaak op mensen zoals jij. Die zijn er meteen verliefd op en stoppen er nog meer geld in.
Ibbel schreef:Tiffyy schreef:Het is teleurstellend om te horen dat mijn soulmate als kapot wordt bestempeld terwijl hij nog een heel leven voorzich heeft waarin hij kan herstellen.
Hou jezelf nu niet langer voor de gek. Dit paard heeft geen heel leven voor zich om te herstellen, hij heeft een (kort) leven voor zich met inspuitingen als symptoombestrijding - tot de symptomen niet meer te maskeren zijn. Hij kán niet meer herstellen.
En een osteopaat kan geen botten rechtzetten of 'kraken'. Heb je enig idee hoeveel kracht daar voor nodig zou zijn om dat te doen als het al zou kunnen?
Tiffyy schreef:Hij is bij de aankoop goedgekeurd dus ik ben niet naïef geweest, dit had de beste kunnen overkomen. Voordat ik hem kocht hebben verschillende mensen het verkoop filmpje bekeken en zeiden tegen mij dat ik hem met een gerust hart kon kopen. De osteopaat gaat hem binnenkort kraken en de rug botten rechtzetten.
Ibbel schreef:Stamcelbehandeling (als het al werkt, daar zijn de meningen zéér over verdeeld) geneest KS ook niet.
kitobeer schreef:Over de aankoop ik denk dat je echt niet genoeg onderzoekingsplicht hebt gedaan.
N4N4 schreef:Wil ook nog even terug komen op het osteopaat verhaal , mijn osteopaat wist wat mijn merrie mankeerde , heeft haar toen het nog redelijk ging behandeld maar die wilde haar absoluut niet meer behandelen toen de artrose in de hals erger werd , ze was bang voor ataxie na de behandeling van de ks rug en halsartrose .. haar letterlijke woorden waren “ je weet wel wat je te doen staat, maar je bent er nog niet klaar voor “
TS , je paard is stuk , kapot en dit gaat alleen maar erger worden , geloof me alsjeblieft ..
Als je zoveel van je soulmate houd , waarom dan je ogen zo dicht en totaal niet willen zien wat er aan de hand is met het paard ? Waarom zo door duwen en alles aangrijpen om er toch op te kunnen zitten . Ik hoop dat je voor het paard toch tot het besef komt dat dit egoïsme is .. je paard is er zeker niet mee gebaat en kan me niet voorstellen dat dit is wat je wil ..