Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kirania schreef:Funnyhorses, dat zeker! Genoeg om me 24/7 zorgen te maken over alles. Maar als ik bij elk dingetje ga denken 'oh, terminale kanker' is dat echt geen leven
De plantjes hier zijn spontaan ten dode opgeschreven vrees ik, de katten verslinden die.
letterlijk al DNA testen laten doen.
Ik heb alle producten die jij aanraadt geprobeerd, tot ik meer over voeding leerde en nu al jaren bij voeding zit zonder soja, melasse en andere rommel. De optiform was echt plakkerig soms en de hele grove structuur kan de darm net teveel prikkelen. Gastro+ is een leuk productje, maar daar werd ze helemaal niet happy van. Bietenpulp heb ik lang met veel geweld moeten geven, daar ze bietenpulp háát. Het deed uiteindelijk ook niets. Ze is daarbij in die vier jaar ook al vaker (langzaam!) Veranderd van voer. Ik krijg haar nu op natuurlijkere voeding alvast gelukkig ronder, maar het krampen is nooit vertrokken. Het is iets lichter geworden op digestive EQ, maar ja. Die leveren niet meer 
Kirania schreef:Voor de rest staat ze op 2x p/d havens gastro en havens normale brok (daar ben ik de naam even van kwijt). Ze krijgt bij elke maaltijd 80 ML ewalia nier-und lebersaft.
en de rest ook getest. Ik ga geen heel jaar een voeding testen als paardlief er geen snik op verandert na drie maanden. Dat pompen is op geen enkel voer volledig vertrokken, en dát is het probleem