Dit is weer bokt op zijn best.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rizette schreef:Jong dier als grasmaaier? Neem aan dat wel bekend is wat een jong dier wil? Rennen, spelen blij zijn, de wereld ontdekken., Wat kan jouw veulen van die dingen doen?
Een bejaard versleten paard kan tevreden grasmaaier zijn een jong dier lijdt elke dag door de beperkingen Voor wie wil je het grootbrengen? Voor het dier? Om het gras te maaien? Voor je zelf? Is het paardwaardig? Ik kan er niet goed achter komen of het al die dingen die een jong paard blij maken, nu wel kan of helemaal niet kan?
Myfairytale schreef:Wij zien het dier niet, TS en de DA wel. Laten we ervanuit gaan dat zij beiden prima kunnen beslissen of het nog paardwaardig is of niet.
Om eerlijk te zijn, vind ik Bokt regelmatig nogal snel met (roepen over) afmaken.
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die niet perfecte dieren ook nog een kans willen geven.
geerke schreef:Welk paardje is het? Zijn die op de bovenste foto wel ontwormd?
Rizette schreef:Jong dier als grasmaaier?
Vulina schreef:Rizette schreef:Jong dier als grasmaaier?
Daar zijn paarden voor gemaaktNiks mis mee.
TS, gelukkig volg je je eigen gevoel en de kunde van je veearts op, ipv oordelend bokt. Ik heb me écht verbaasd dat men een veulen gaat laten inslapen op basis van 1 of 2 berichtjes. Ataxie heeft vele soorten en maten, sommigen kunnen ze inderdaad heel prima mee leven
Rizette schreef:Jong dier als grasmaaier? Neem aan dat wel bekend is wat een jong dier wil? Rennen, spelen blij zijn, de wereld ontdekken., Wat kan jouw veulen van die dingen doen?
Een bejaard versleten paard kan tevreden grasmaaier zijn een jong dier lijdt elke dag door de beperkingen Voor wie wil je het grootbrengen? Voor het dier? Om het gras te maaien? Voor je zelf? Is het paardwaardig? Ik kan er niet goed achter komen of het al die dingen die een jong paard blij maken, nu wel kan of helemaal niet kan?