Paard op locatie in training is kreupel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:27

Babootje schreef:
Selka schreef:
bulck, vanochtend heb ik overal foto's van laten maken :) En die zijn dus 100% goed. Zelfs nog precies hetzelfde als toen meneer nog een baby was. Het is dus geen productiefoutje ;)

Dat weet je pas als ze bij de Lingenhoeve de foto's hebben beoordeeld. :D De kwaliteit van de foto's verschilt enorm met betere of mindere apparatuur.

Wel duidelijk dat de eerste veearts niet zo'n beste was. Of de kwaliteit van de foto's was niet goed of de foto's zijn niet goed beoordeeld.

Selka

Re: Paard op locatie in training is kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 11:01

Nee inderdaad. Morgen nemen zij contact met mij op. Afgelopen vrijdag had de trainer bij hen geklaagd aangezien het hun vaste kliniek is en zij deze erbij hebben gehaald voor mij.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:56

Ah super nieuws dus eigenlijk! Wat fijn dat ze hem zagen op de foto!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 13:34

Ja zeg dat wel Lauriannnn!

De kliniek heeft het ontzettend netjes opgelost. Zij komen mij volledig tegemoet door de kosten voor de foto's niet te declareren. Echt een hele fijne oplossing!

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 15:17

Selka schreef:
Ja zeg dat wel Lauriannnn!

De kliniek heeft het ontzettend netjes opgelost. Zij komen mij volledig tegemoet door de kosten voor de foto's niet te declareren. Echt een hele fijne oplossing!

o wauw, dat is netjes van ze! scheelt toch weer een beetje

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:43

Als de zweer in de tussentijd gerijpt is (weet niet hoe veel tijd er tussen de fotos zat), kan het zijn dat hij duidelijker zichtbaar wordt..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 15:04

Dat is inderdaad netjes, maar je kan natuurlijk niet anders verwachten. Gaven ze zelf nog iets van een verklaring? (Conclusie is dus dat je ook niet zeker weet of de foto's 100 % goed waren, dat is dan weer jammer)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-19 15:10

Jasmijn159 en Babootje, er is geen foto gemaakt van de hoef. Daar zit het pijnpunt. Die is vergeten.

Vandaar dat De Lingehoeve daarmee begonnen is en meteen prijs had. De foto's an sich zullen wel goed zijn.

Inmiddels kan ik weer alles met mijn "staatsgevaarlijke" paard. De schat wil gewoon thuis zijn haha.