Ladygiroc schreef:Paard opladen en laten scannen TS. Iedereeen 'denkt' wat maar je weet het pas zeker als er een diagnose is.
Met een scan haal je een zweer er niet uit..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Ladygiroc schreef:Paard opladen en laten scannen TS. Iedereeen 'denkt' wat maar je weet het pas zeker als er een diagnose is.
Met een scan haal je een zweer er niet uit..
knollentuin schreef:Is er onder 1 voet zo een zool met wig gezet of onder beide voorvoeten?
Ik blijf van mening dat een smid hoe kundig ook niet op eigen initiatief dit soort beslag eronder leggen moet en dat zijn beslag te krap zit. Je paard heeft schoentje 37 aan terwijl hij 39 nodig heeft....
Jet schreef:Ik zou dan toch even contact opnemen met de kliniek van de keuring en aan hun vragen of er bloed was afgenomen tijdens die keuring. Als dat wel zo is, zou ik hun vragen om dat op verdovende stoffen te controleren en die kosten daarvoor dan maar te betalen. Dan weet je of ze voor de keuring gesedeerd was en sta je sterker als je haar terug zou willen brengen.
BlackMagic17 schreef:Het ijzer en zooltje gaat er af morgen!
Paard liep na twee wkn kreupel. Toen na 3 dagen rust weer goed. Daarna twee keer in het werk gezet en toen weer kreupel.