Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Benzz schreef:ALs draagmoeder wordt er geen speciale behandeling gegeven mbt de hoefkatrol, plus het schudden erbij, geef ik het geen kans en vind ik het eigenlijk niet eerlijk naar het paard toe.
Als je het paard pijnvrij kunt krijgen w b de hoefkatrol en het schudden onder controle dan zie ik niet dat het oneerlijk zou zijn naar het paard toe. Omdat een paard vaak schudt op licht en pollen kan een vliegenkap met UV wering en een neusnetje op de wei al veel helpen.
Ik vermoed TS dat je paard om die reden al draagmoeder was (hoefkatrol). Anders zou je verwachten dat ze wel als fokmerrie gebruikt zou zijn. Hoefkatrol is voor een groot deel erfelijk.
senna21 schreef:Top TS, dat jij zo sterk staat in deze lastige en verdrietige situatie.
Complottheorieën en speculeren getuigen niet van staan in je eigen kracht. Jij houdt je daar verre van.
Babootje schreef:De Strasser methode is uberhaupt nogal omstreden.
Ik vind je niet serieus te nemen Arabesk.
Babootje schreef:De HKO zit er niet van vandaag op morgen hoor. Niet in de mate waarin het paard van TS dat heeft. Het kan eigenlijk niet, dat hij er niet eerder last van heeft gehad. En inderdaad TS kan er nu niks meer mee, behalve lering trekken voor een eventueel volgende aankoop.
Koop je paard in de lente/zomer en keur met foto's ook al is het paard niet zo heel erg duur.
Dat de vorige eigenaren het paard gekocht hebben zegt natuurlijk niks over of ze te goeder trouw zijn geweest. Sommige mensen hebben er echt geen probleem mee om hun eigen gekochte ellende aan een ander over te doen.
office schreef:Hoe loopt je paard dan ? Het klinische beeld lijkt me het belangrijkste.
Wat zeggen ze over die afgebroken verbening is dat nog van belang ?