Je hebt goed gehandeld en er is niets om je schuldig over te voelen.
Heel veel sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:Achteraf.. misschien heb ik wel niet goed genoeg voorzien in haar voer behoefdes enz
SecretLIN schreef:mijn da zei ook pony wat geen hooi kan eten en leeft op slobber heeft geen paardwaardig bestaan.. maar kon dr toen nog niet laten inslapen.
pompadour schreef:SecretLIN schreef:mijn da zei ook pony wat geen hooi kan eten en leeft op slobber heeft geen paardwaardig bestaan.. maar kon dr toen nog niet laten inslapen.
Daar heeft ie wel gelijk in. Zoiets wil je niet horen als baasje. Ik heb op Facebook met een vrouw gesproken zij had een pony en ook op leeftijd. De pony liep op 3 benen haar 1 been hing erbij. Kon er niet op staan en al niet op lopen. Zij wilde haar paard niet in laten slapen. Volgens haar had de pony geen pijn. (soort ontkenning). Haar veearts vond haar een dierenbeul.De veearts heeft in het welzijn van de pony weggehaald.En in laten slapen op de kosten van de eigenares
SecretLIN schreef:baal gewoon dat dierenarts ook niet wou proberen dr rechtop te zetten, denk al wat als.. maar goed hij zou het wel weten zit veeel in de paarden wereld.
SecretLIN schreef:is ook wel zo maar ze wasnnog maar 21 snap ook niet dat ze zo snel afviel maar liep nog gewoon lekker rond en zo ineens niet meer kon staan. en da gelijk zegt inslapen en dat ik eigenlijk al te lang heb gewacht. kan het allemaal moeilijk plaatsen weet natuurlijk niet hoelang ze er al lag gelukkig in de paddock.
heb zelf geprobeerd voor de dierenarts er was dr omhoog te krijgen maar ze swiebelde ook enorm toen ze op dr kont zat.
he bah spookt de hele dag al door mn hoofd.
[ [url=m/GA861h.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo vond ik dr smiddags
Mjelleke schreef:SecretLIN schreef:baal gewoon dat dierenarts ook niet wou proberen dr rechtop te zetten, denk al wat als.. maar goed hij zou het wel weten zit veeel in de paarden wereld.
Als het voor jou helpt in je verwerkingsproces dan zou je nog bij de DA om extra uitleg kunnen vragen. Ik kan me voorstellen dat het op het moment zelf allemaal niet goed te overzien was en dat er nu nog wat vragen over zijn. (Maar het kan ook negatief werken, zo te lezen is je DA niet de subtielste).
SecretLIN schreef:moet toch mailen om rust te krijgen lees wat over inslapen bij mn fjorddn kregen zd eerst een narcose middel (was andere da) deze dierenarts gaf gelijk een spuit blauwe vloeistof in een ader wel was ze gelijk weg maar gevoel dat zs er onrust was
SecretLIN schreef:he bah spookt de hele dag al door mn hoofd.
[ [url=m/GA861h.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo vond ik dr smiddags