Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Je bent niet verplicht om het te geloven hoor. Vandaar dat ik dit topic ga sluiten ook,dat gezeur steeds dat het vreemd is.Nee ik ga dit allemaal maar verzinnen hoor.
Houdoe.
fokfanaat schreef:Zie nu een bedelactie voor 10.000 euro op Facebook langs komen voor een huidtransplantatie voor dit hoogbejaarde dier. Waarom niet kiezen voor een pijnvrij waardig einde?
kiki1976 schreef:Ik zag het ook voorbij komen op fb, en heel eerlijk. Kijk eens goed naar je lieve Kadanz. Houden van is ook loslaten.
Op de foto's bij je doneeractie kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met het dier.
Daarnaast wil je het haar aandoen om haar 2 maanden op boxrust te zetten? Ik denk dat het voor haar niet eerlijk is, rust roest zeker bij oudjes. En daarbij een behandel traject van 40 dagen.
Lees punt 4 eens heel goed door ts. Ik lees het namelijk meer als "als de eigenaar ervoor wilt gaan oke, Maar gebit is zorgelijk, verwachte gezonde jaren ivm ouderdomskwalen naar alle waarschijnlijkheid beperkt en conditie vrij matig
pompadour schreef:hoe oud is het paard
fokfanaat schreef:enhelemaal als andere mensen ervoor moeten betalen.
Het dier gaat een pijnlijk en duur traject in, moet maanden op boxrust en hoeveel tijd ga je ermee winnen. op deze leeftijd kunnen ze elke dag dood neervallen.
een snelle pijnloze dood is op deze leeftijd een mooi geschenk
kiki1976 schreef:kiki1976 schreef:Ik zag het ook voorbij komen op fb, en heel eerlijk. Kijk eens goed naar je lieve Kadanz. Houden van is ook loslaten.
Op de foto's bij je doneeractie kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met het dier.
Daarnaast wil je het haar aandoen om haar 2 maanden op boxrust te zetten? Ik denk dat het voor haar niet eerlijk is, rust roest zeker bij oudjes. En daarbij een behandel traject van 40 dagen.
Lees punt 4 eens heel goed door ts. Ik lees het namelijk meer als "als de eigenaar ervoor wilt gaan oke, Maar gebit is zorgelijk, verwachte gezonde jaren ivm ouderdomskwalen naar alle waarschijnlijkheid beperkt en conditie vrij matig
Excuus 40 dagen is 40 weken, verkeerd getyptpompadour schreef:hoe oud is het paard
Volgens fb is ze 27 jr
pompadour schreef:Ik vind het maar raar dat je bij mensen gaat bedelen om geld.
ik las dat je al 10.000 euro heb ontvangen.
Het paard is op. En waarschijnlijk heeft ze meer onder de leden.
Ik heb weleens een vrouw gesproken en zij had ook een oude pony. Die op 3 benen liep. 1 voorbeen was kon ze niet op staan De pony leed pijn. Volgens de eigenaresse ( wilden het niet zien)niet. Ze liet voor de zoveelste keer een Veearts komen. En hij raadde aan om haar pony in te laten slapen, omdat er niks meer aan te doen was. Zij weigerde , De veearts is namelijk bevoegd om stappen te onder nemen zoals bij deze pony. Hij heeft de pony weg laten halen .Samen met de politie in haar woonplaats, Hij heeft de pony op andere (geheime)plek in laten slapen. En zij kreeg de nota .
MarcoBorsato schreef:pompadour schreef:Ik vind het maar raar dat je bij mensen gaat bedelen om geld.
Ik heb weleens een vrouw gesproken en zij had ook een oude pony. Die op 3 benen liep. 1 voorbeen was kon ze niet op staan De pony leed pijn. Volgens de eigenaresse ( wilden het niet zien)niet. Ze liet voor de zoveelste keer een Veearts komen. En hij raadde aan om haar pony in te laten slapen, omdat er niks meer aan te doen was. Zij weigerde , De veearts is namelijk bevoegd om stappen te onder nemen zoals bij deze pony. Hij heeft de pony weg laten halen .Samen met de politie in haar woonplaats, Hij heeft de pony op andere (geheime)plek in laten slapen. En zij kreeg de nota .
Gelukkig is jouw visie niet leidend. Ongeacht of ik die operatie zou doen of niet vind ik jouw commentaar heel grof en dat verhaal erbij nikszeggend en ongepast.
Ook kun je totaal niet zeggen of zien of er meer aan de hand is, heb je een zesde zintuig?
pompadour schreef:Ik vind het maar raar dat je bij mensen gaat bedelen om geld.