Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hjozzy schreef:@jobanara
Ik heb inderdaad steeds met hoofdstel gelopen, dat maakt dus niet uit. Bij kaptoom zonder bit gaat het beter
@suzanne f
Dat gaat in het geval van Iresio niet op, hij heeft totaal geen afwijkende stand of problemen met de voorbenen.
Suzanne F. schreef:hjozzy schreef:@jobanara
Ik heb inderdaad steeds met hoofdstel gelopen, dat maakt dus niet uit. Bij kaptoom zonder bit gaat het beter
@suzanne f
Dat gaat in het geval van Iresio niet op, hij heeft totaal geen afwijkende stand of problemen met de voorbenen.
Misschien omdat je er vroeg bij was? Wat je vaak ziet is dat ze gaan compenseren in beweging en hierdoor de voorvoeten blesseren, vaak de hoefbanden. Maar andersom kan ook. Paarden met afwijkende hoefstanden kunnen ook rug en bekken problemen krijgen.
maria1990 schreef:Bekkenproblemen komen vaak voor bij paarden met strakgetrokken rugspieren en dit alles staat los van afwijkende beenstanden
Ik ben het met je eens dat er door een verkeerde manier van bewegen blessures kunnen ontstaan of kunnen opspelen. Maar die connectie die jij legt leg ik niet.
maria1990 schreef:Suzanne F., Sterker nog, ze is volledig röntgenologisch goedgekeurd op de foto's zonder bemerkingen op het keuringsrapport
Ik vind het niet erg om met je te discussiëren. maar dan moet het wel op wetenschappelijke feiten gebaseerd zijn.
jobamara schreef:Het topic gaat over revalidatie na een operatie, het is mooi dat TS het wil delen met ons.
Er zijn vast topics over KS te vinden waar wel over ontstaan en mogelijke erfelijkheid enz enz gediscussieerd kan worden.
Heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen met de revalidatie.