Ze is altijd een vrolijk en nieiwschierig veulen geweest nu nog steeds en heeft nu de bijnaam smurf de dierenarts maakte zich er geen zorgen over (haar hoogte althans) omdat ze zo klein was.
Mommy for refrence (1,43)(pappa 1,49)

Nu ik op het nieuwe voer sta heb ik wel de feedback gekregen dat ze flink de hoogte in is gegaan
Heb gister een grote hooibaal gepakt zodat ik zelf het hooi kan monitoren. Heb gister avond nog een halve kruiwagen erin gegooit even kijken hoeveel ze heeft gegeten ook op de wei wat gegooit.
Ik heb dit voer gekozen omdat andere de dierenarts en bokt het aanraadde ik moet zeggen het gaat wel wat beter maar ik zie nog niet de grote verandering die ik wil zien mss is dat ook te snel maarja... Je kan het nooit in iedereen zijn ogen goed doen en dat ga ik ook niet proberen.. Ik moet zelf keuzes afwegen en gebruik bokt wanneer ik het gewoon even niet meer weet zoals nu... En heb er ook veel tips uitgehaalt hooi bijv had ik niet zelf in de hand maar werd voor mij geregeld nu doe ik het dus zelf...ik heb heel lang op de wachtlijst gestaan voor een wei maar ze heeft nu een grote wei voor haar en haar moeder die mss wel 5 keer zo groot is als dr paddockje.
Iig ik heb een andere dierenarts gebelt voor een second opinion en het zal allemaal wel goedkomen ze is vrolijk ze is blij en ik doe mn best....ze is mijn kleine meisje en ik heb de wereld voor haar over... Maar ik ben geen dierenarts en geen paardenfluisteraar dus doe ik het met de info die ik krijg en kan bemachtigen.
Ik zal een update geven wanneer de dierenarts is geweest