KletsKoekje schreef:Ik heb equitom gesproken over second opinion en zij raden aan stamceltheraphie of PRP in combinatie met tildren. Prognose is alsnog niet hoog maar hij vind het het proberen waard als ik nog iets wil.
Grrr ik vind het zo ontzettend moeilijk!
Ene kant besef ik heel goed dat er een hele waslijst is, hij nog jong is, problemen voor de toekomst maar aan de andere kant als ik hem zo zie en hoe 'Goed' hij is denk ik ik moet het proberen ik kan hem zo niet in laten slapen. Maar dan denk ik weer aan het verslag van de MRI en het revalideren en de prognose dan zakt de moed me weer in de schoenen.
Als het nou alleen bijv de buigpees zou zijn zou ik meteen de stamceltherapie proberen. Maar het is en,en,en...
Is er iemand die veel ervaring heeft met deze aandoeningen en benamingen en advies kan geven nav het verslag inzien?
Is dit het enige wat ze aanraden? en is dit alleen maar voor de pees?
Wat denken zij van het straalbeen en is daar wat aan te doen? want zolang dat kapot blijft heb je ook niks aan een pees die eventueel weer "heel" word lijkt me.
Ik zou graag een opbouwend advies willen zien, hoe zij denken dat ze hem weer zo goed mogelijk kunnen krijgen en daarbij de problemen stap voor stap aanpakken vanaf de bron tot aan alles wat er "bij" is gekomen zeg maar.