Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cardy schreef:Ja, klopt! Was een ander. Ze heeft mij mee laten kijken en uitleg gegeven. De voorhoeven hebben hebben onderhoud nodig, waarbij rechtsvoor het ergste is. Achter viel mee.
Er is veel druk op te hielen, veel te lange teen en hoeven zijn niet in balans. Schimmel in de voorvoeten goed blijven behandelen. En nog meer ..
Sizzle schreef:Dat eerste filmpje vind ik niets raars aan, ze bouwt spanning op en de ruiter doet vervolgens precies hetzelfde: gaat naar voren zitten en zet de armen strak ipv ruimte te bieden.
Dan was die van mij direct al vol in de staak gegaan.
Cardy schreef:Degene de de kousen heeft aangemeten heeft ons ook gewezen op de MLD en dat je veel zelf al kan doen tijdens het poetsen. Moet dat eigenlijk weer even oppakken...
Coca2018 schreef:Phoe Orion, ze hebben je wel goed bij de tang daar bij Equicare en hun volgers........ik zou er heel ver vandaan blijven. Tenzij je graag van je geld af wil........
Pipodipo schreef:Coca2018 schreef:Phoe Orion, ze hebben je wel goed bij de tang daar bij Equicare en hun volgers........ik zou er heel ver vandaan blijven. Tenzij je graag van je geld af wil........
Eens. Thermografie is een bedenkelijke methode voor het stellen van een diagnose en bovendien: een paard is rad of kreupel. Zolang een paard rad is, is het lastig voorspellen wanneer die kreupel wordt. Maar goed, ieder zijn eigen keuze.