Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lienboon schreef:Ik heb dit verband gebruikt, schuift niet, uiteraard met gaasje eronder. Kijk bij de action, zijn ze het goedkoopst! [ [url=m/p0gAb9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:Ik kan dat helaas alleen beamen, heb er ook eentje met een grote wonde en heb het ook lang open gehouden 'om te genezen' maar ben echt blij dat ik het nu in een verbandje heb zitten. Rotvliegen ook hé!
Hier kun je het zien, in mijn laatste bericht zie je het verschil na 5 dagen verband
[MD] Tips gezocht voor hardnekkige wonde
billionache schreef:Ik las ook in één van je posts dat je met betadine hebt schoonmaakt? Hiermee zou ik stoppen, en gewoon voorzichtig schoonmaken met compresjes en wat (zuurstof)water. Betadine schijnt vrij agressief te zijn voor dit soort wondes
ingaa schreef:Wat een nare wond, balen dat hechtingen op deze pekken altijd lastig zijn.
Toch vind ik het er op de laatste foto's al redelijk uitzien.
Heb je nog overleg gehad over lasertherapie? Daar heb ik mooie resultaten mee gezien, ook voor de 'behandeling' van wild vlees. Dierenkliniek Zwolle/ Zwartewaterland doet dit zeer regelmatig.
Je zou Nienke ook nog voor advies kunnen vragen, die doet vrij veel wondbehandelingen en revalidatie op dit gebied. .