Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perryx schreef:Koper;
En wat is volgens jou het grootste probleem bij mijn paard dan? Je doet net alsof hij een wel heel zielig leven heeft..
Sizzle schreef:Daar zie je wel vaker zo‘n bespieringbult achter de oor regio, zelfs bij veulens. In combinatie met de lage halsaanzet en suboptimale bouw gaat deze niet zomaar mooi gevulde welvingen hebben.
Neemt hoe dan ook niet weg dat die bovenlijn aandacht verdiend.
Xritt schreef:Je zou ook via worm en Co een setje kunnen bestellen. Ik denk dat het sowieso goed is om de mest te laten checken. Worm en Co zijn heel snel met de uitslag en bij hun krijg je gelijk passend advies over wormenkuren.
Misschien zou je voor de zekerheid alvast kunnen beginnen met wat extras voeren. Wat extra vitamine en minerale kan ook geen kwaad.
Zoals je zelf al aangaf kan je niet heel goed advies geven vanaf een foto. Maar ook ik twijfelde over de ligging van het zadel. Vooral als het aangesingeld is en er ook nog ruiter gewicht op zit. Ik heb zelf ook veel gedoe met zadels gehad. Ik heb geleerd om naar mijn paard te luisteren. Een zadelmaker kan wel zeggen dat iets goed ligt. Maar als het paard niet fijn loopt zegt dat voor mij meer.
Succes