Koliek...en nu?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stefje

Re: Koliek...en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:06

Ik zou wel een gesprek met de veearts hierover voeren, en doorvragen wat hem/haar de beslissing heeft doen nemen om niet opnieuw actie te ondernemen die avond. Ik weet uit eigen ervaring dat duidelijkheid veel gemoedsrust kan geven.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-17 20:22

De dierenarts heeft vandaag niks laten horen, daaraantegen de kliniek heeft wel terug gebeld en gevraagd hoe het nou was.

Volgens de kliniek is ze niet overleden aan koliek. Wat zij zo van het verhaal van mijn man begreep. Waaraan wel wist ze ook niet, maar het leek haar dus elk geval geen koliek.

Mijn man heeft samen met de stal eigenaar en buurman onze merrie aan de weg gelegd. Volgens een kennis die zelf koeien heeft, heeft ze geen pijn gehad op t moment dat ze is gaan liggen. Dit zegt de stal eigenaar ook, ze leek heel vredig in te zijn geslapen.

Ik heb een stuk staart van haar om als aandenken een sieraad te kunnen laten maken.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:45

Dat zou kunnen als ze een hartstilstand heeft gehad. Koliek is een hele pijnlijke dood... Maar aan mijn paard zag je dat ook niet toen hij eenmaal dood was.

Waarom sluit de kliniek nu koliek uit?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 21:10

Heel veel sterkte met dit grote verlies TS

Ik vind het ook heel vreemd dat ze koliek uitsluiten als doodsoorzaak en niet wilde komen die avond.. :n

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-17 21:51

Helemaal uitsluiten kan/doet ze niet maar waarom dat weet ik zelf niet, mijn man heeft haar ( kliniek) te woord gestaan ik was zelf te emotioneel.Ik zal het eens vragen aan mijn man.